تابناک: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از دستگیری یک فیشینگ کار(کپی همانندسازی شده از یک صفحه) و هکر حرفه ای در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 08 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرگرد مصطفی نوروزی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی گزارش مردمی به پلیس 110 مبنی بر حضور مشکوک فردی برای خرید تجهیزات رایانه ای در یکی از مغازه های شهر اراک، تیمی از ماموران کلانتری 12 رضوی شهر اراک برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با تحقیقات مقدماتی فرد مظنون حین خرید دستگیر و برای ادامه تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات فنی کارشناسان مشخص شد، متهم با اطلاعات حساب های افراد دیگر اقدام به خریدهای مختلف می کرده است.

سرگرد نوروزی بیان کرد: متهم در روند بازجویی های صورت گرفته اعتراف کرد که با طراحی سایت جعلی یکی از بانک ها، اطلاعات حساب 18 نفر را به دست آورده بود و با استفاده از اطلاعات حساب چند نفر در حدود 40 میلیون ریال برداشت و تعدادی لوازم و تجهیزات رایانه ای و گوشی تلفن همراه خریداری کرده است.

وی گفت: با بازرسی از منزل متهم نیز مشخص شده این فرد از مدت ها قبل اقدام به فروش بسته های آموزش هک می کرده و از این راه نیز حدود 60 میلیون ریال کسب درآمد کرده بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار