کد خبر: ۱۴۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 16 December 2015

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: سپاه پاسداران توانسته در مقابل نفوذ امنیتی اقدامات موثری انجام دهد و از ایجاد خسارات بسیار جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدجواد موحد افزود: دشمنان با دور ساختن نخبگان ایرانی می‌خواهند کشور را از رسالت علمی خود دور کنند ولی دانشجویان باید باور داشته باشند که توان پیشرفت در ایران بالا‌ست.

وی ضمن اشاره به حضور بی‌نظیر جمعیت مبارز در کربلا همزمان با اربعین حسینی اظهار داشت: پس از گذشت قرن‌ها باز هم شاهد اجتماع عظیم از شیعه و سنی، مسلمان و غیر مسلمان در کربلا بودیم.

این مسئول حضور نیروهای مسلح در جامعه را مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: اثرگذارترین تشکل و نهاد در جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح هستند و ضمن اثرگذار بودن در مسائل سیاسی و تحلیل آن برای جامعه تحول ایجاد کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به انواع نفوذ دشمن به کشور اشاره کردند که مسائل اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی مهمترین منابع نفوذ به داخل کشور هستند.

موحد در خصوص نفوذ اقتصادی اعلام کرد: با توجه به گسترش پیشرفت اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین توجه مسئولان به این موضوع می‌توان در مقابل نفوذ اقتصادی دشمن ایستادگی کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران توانسته در مقابل نفوذ امنیتی اقدامات موثری انجام دهد و از ایجاد خسارات بسیار جلوگیری کند.

وی نفوذ فرهنگی را از مسائل بسیار مهم دانست و افزود: این نفوذ بسیار خطرناک است به طوری که مقام معظم رهبری نیز بارها بر آن تاکید داشتند چرا که این راه نفوذ جریان سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده ‌و بر تمام زوایای زندگی تاثیر دارد و حتی خانواده‌های مذهبی و متدین را نیز متأثر از خود قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در خصوص نفوذ سیاسی دشمن نیز چنین گفت: این نفوذ پیچیده و خطرناک است و دشمن با زمینه‌سازی قبلی همچون جریان فتنه 88 پیش می‌آید و از هیچ اقدامی برای به فساد کشاندن دریغ نمی‌کند.

وی به جریان‌های مورد نفوذ نیز اشاره‌ای داشت و خاطرنشان کرد: احزاب و گروه‌ها، تشکل‌های مردمی، دانشجویان، دانشگاه‌ها، زنان، کارآفرینان و جوانان از جریانات مورد نفوذ دشمن محسوب می‌شوند.

موحد زنان را از دیگر اهداف نفوذ دشمن دانست و گفت: تغییر در نگرش زنان و تبدیل موضوع آن و خانواده به مسائل سیاسی و همچنین سیاسی کردن مسائلی همچون طلاق قصد در تحریف اصل رسالت زنان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار