کد خبر: ۱۴۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 19 December 2015


مدیرکل میراث، فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان البرز گفت: مهمترین راهکار جذب سرمایه‌گذاران گردشگری معرفی جاذبه‌های البرز است.

عبدالناصر میرچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات گردشگری و بهبود شرایط موجود گردشگری باید در استان البرز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: استان البرز دارای مراکز گردشگری بسیاری است که مورد توجه گردشگران بوده است اما نبود زیرساخت‌های اساسی در این زمینه با مشکلاتی مواجه است که لازم است تدابیر لازم برای رفع مشکلات در زمینه گردشگری اندیشیده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در جذب گردشگران نیز شرایط بسیار خوبی را در استان داشته باشیم لازم است تا مشکلات و کمبودها در این بخش مرتفع شود.

میرچی یکی از راهکارهای اساسی برای جذب سرمایه‌گذاران گردشگری را معرفی جاذبه‌های گردشگری در این استان عنوان کرد و افزود: با معرفی این اماکن می‌توانیم سرمایه‌گذاران را به این بخش وارد کنیم و علاوه بر توسعه گردشگری در استان در زمینه توسعه اقتصادی نیز گام‌های اساسی را برداریم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون علاقمندان بسیاری برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری البرز اعلام آمادگی کرده‌اند خاطرنشان کرد: با توجه به اقداماتی که در زمینه گردشگری در استان البرز انجام شده هم‌اکنون تمایل سرمایه‌گذاران و فعالان گردشگری سایر استان‌ها برای فعالیت در این استان در حوزه دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی افزایش یافته است.

میرچی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هم‌اکنون صدور مجوز دفتر و شرکت خدمات مسافرتی در استان البرز با افزایش مواجه بوده است افزود: هم‌اکنون برای 101 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی در سطح استان مجوز صادر شده است که این آمار نسبت به سال گذشته حدود 10 در صد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار