نماینده کرج در مجلس:
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی از کشورهایی که مدعی داشتن حکومت‌ اسلامی هستند، واکنش جدی به فجایع نیجریه نداشته و حتی با استکبار همراهی و هم‌صدایی می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 20 December 2015
محمدجواد کولیوند اظهار داشت: استکبار جهانی و قدرت‌های زورگوی غربی به خوبی می‌دانند که تنها عامل بیداری افکار عمومی جهان و تنها عامل مقتدر مقابل اندیشه‌های شوم آنان، تفکر شیعه است.
وی تصریح کرد: به همین دلیل توطئه‌های متعددی در جهت شیعه‌هراسی به راه انداخته و تلاش می‌کنند که افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان را نسبت به تفکر و نهضت شیعه بدبین کنند.
این مسئول افزود: از سوی دیگر توطئه‌های شومی چون به شهادت رساندن شیعیان در سراسر جهان از بحرین گرفته تا نیجریه را تدارک دیده و نمی‌خواهند که جوانان جهان به ویژه جوانان مسلمان بیش از گذشته با اندیشه شیعه آشنا شوند.
کولیوند با اشاره به فجایع اخیر علیه شیعیان و به شهادت رسیدن تعدادی از شیعیان کشور نیجریه گفت: تمام این فجایع بار دیگر مظلومیت شیعه را اثبات کرد.
وی افزود: متاسفانه برخی از کشورهایی که مدعی داشتن حکومت‌ اسلامی هستند، واکنش جدی به این فجایع نداشته و حتی با استکبار همراهی و هم‌صدایی می‌کنند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کشورهای اسلامی باید از حکام خود بخواهند دست از حمایت از توطئه‌های کشورهای استکباری و غربی برداشته و بیش از این تخم نفاق و کینه را در جهان اسلام نکارند.
کولیوند بیان داشت: متاسفانه شاهد هستیم که در وقایع خاورمیانه به ویژه جنایاتی که در یمن، سوریه، عراق و افغانستان اتفاق می‌افتد، برخی از کشورهای اسلامی از جمله ترکیه، عربستان و قطر با کشورهای زورگوی غربی همراه شده و اقدامی جدی در جلوگیری از کشتار مسلمانان انجام نمی‌دهند.
وی افزود: این حکومت‌ها باید بدانند که افکار عمومی جهان و به ویژه مردم این کشورها به خوبی شرایط را رصد کرده و همراهی و هم‌صدایی بیشتر با دشمنان اسلام به سود آنها نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار