تابناک کهگیلویه وبویراحمد گزارش می دهد
شهر گچساران که یکی از مناطق نفت خیز و به عنوان بام نفتی ایران مشهور است این روزها چنان درگیر مسائل سیاسی شده است که حتی مسئولین را هم به نوعی از کار اصلی خود غافل کرده است.
کد خبر: ۱۴۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 21 December 2015
شهر گچساران که یکی از مناطق نفت خیز و به عنوان بام نفتی ایران مشهور است این روزها چنان درگیر مسائل سیاسی شده است که حتی مسئولین را هم به نوعی از کار اصلی خود غافل کرده است.
خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد،با مراجعه به سطح شهر به وضعیت چگونگی دفع زباله ها در سطح شهر پرداخته است.امید است که مسئولین این مهم را که به سلامت شهروندان مستقیما ارتباط دارد مورد توجه قرار دهند.

تابناک کهگیلویه وبویراحمد،ساکنان محله پانصد دستگاه مستقیم گچساران با گلایه مندی از وضعیت نا بسامان و نامشخص جمع آوری زباله وجایگاه زباله ها یشان در این منطقه از شهردار دوگنبدان خواستار ساماندهی آن شدند.
براستی چرا باید شهری که لقب بام نفتی ایران را به خود گرفته باشد دارای چنین جایگاه ضعیفی برای جمع آوری زباله های خود داشته باشد.
چرا مکان جمع آوری زباله ها در این محل باید به گونه ای باشد که حیواناتی نظیر سگ،موش و گربه به دور این جایگاه تا صبح حلقه بزنند واین خود عامل بیماری های زیادی می باشد.
آیا براستی حق مردم این شهر ومنطقه این نيست که شهرداری با نصب سطل های بزرگ زباله وتفکیک زباله های خشک و تر در محله ها و کنار مجتمع ها آسایش بهتری را برای آنها فراهم کند.
براستی فرق مردمان این منطقه با دیگر نقاط شهر در چیست؟
آیا براستی وضعیت جمع آوری زباله ها در شهری مثل گچساران باید چنین باشد.
من نمی دانم مخترع چنین سطل زباله هایی چه کسی بوده است و چگونه به این فکر افتاده است که با قرار گرفتن چندين حايل بتونی که بیشتر در تقاطع ها استفاده می شود می شود جایگاه زباله احداث کرد.
ودر واقع نمی دانم سفر اعضای شورای شهر دوگنبدان که در بدو ورودشان به خارج از کشور سفر کردند تا کنون چه بوده است وخروجی سفر خارج از کشور شواری شهر گچساران چه بوده است.
من نمی دانم از چاله وچوله های شهر بنویسم یا صدای پارس کردن سگ های وحشی که تا پاسی از شب بر سر زباله های محله ها به جنگ هم می روند.
سوالم از شورای شهر گچساران این است این روزها من به عنوان خبرنگاری که در جلسات سیاسی شهر حضور دارم شما را در همایش های سیاسی می بینم به نظرتان بهتر نیست به جای حضور در جلسات سیاسی سری به وضعیت دفع زباله هادر شهر بزنید.
حضور واقعی شما در کنار نماینده خروجی عملکرد شما عزیزان در شورای شهر است.
براستی تا کنون با خود فکر کرده اید چنین جایگاهی برای جمع آوری زباله در محله پانصد دستگاه ومجتمع آپارتمانی ها برازنده مردم این شهر است.
وباز هم پی می بریم غلام گچسارانی ها تنهای تنهاست و اگر می خواهید کنار غلام شهرتان باشید با عملکردتان نشان دهید نه با حضور تان.
عکس و گزارش:سمیرا نصاری



به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
شهریار شهرم دکتر تاجگردون
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
نکنه انتظار دارید دکتر تاجگردون بیاد بره نیرو بزاره آشغال ها را جمع کنند...
shahrdari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
motaasefam
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
نه بیاد از بودجه دور دنیارو در هشتاد روژ بگرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار