مدیر اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: امروز (چهارشنبه) هیچ یک از مقاطع تحصیلی استان البرز تعطیل نیست.
کد خبر: ۱۴۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲ 23 December 2015
مهدی مهرور اظهار داشت: با توجه به آلودگی هوا طی چند روز گذشته و تعطیلی مدارس اعلام می‌شود که چهارشنبه هیچ یک از مقاطع تحصیلی در این استان تعطیل نیست و فعالیت مدارس در استان البرز پس از سه روز تعطیلی از امروز آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: البته با توجه به ادامه دار بودن آلودگی هوا هموطنان در استان البرز باید همچنان مراقب باشند و از ترددهای غیرضرور با خودرو در سطح شهر به شدت بپرهیزند.
مدیر اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی فعالیت‌های صبحگاهی در مدارس ممنوع است و مربیان در مدارس باید تا اطلاع ثانوی از انجام ورزش صبحگاهی در مدارس به شدت بپرهیزند.
مهرور گفت: هر چند سطح آلاینده‌های هوا را با تعطیلی سه روزه مدارس در استان البرز کاهش دادیم اما همچنان باید مراقب بوده چرا که همچنان در شرایط هشدا آلودگی هوا قرار داریم.
وی با اعلام اینکه کمیته اضطرار هوا در استان البرز نیز تشکیل جلسه داده است خاطرنشان کرد: امروز هوای استان البرز کمی بهتر از روزهای گذشته است و در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده هیچ یک از مدارس این استان فردا تعطیل نیست.
مهرور در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه طرح زوج و فرد تردد خودروها از امروز در کلانشهر کرج اجرایی شده است افزود: این طرح با هدف کاهش آلودگی هوا در این کلانشهر انجام شده است که امیدواریم تأثیرات مثبتی را در این خصوص داشته باشد.
به گفته وی طرح زوج و فرد خودروها از  ساعت 15:30 تا 21 اجرایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار