کد خبر: ۱۵۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 26 December 2015


مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده دوربین‌های نظارتی معابر پرتردد کرج بهمن‌ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

احمد افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رفع مشکلات ترافیکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید هر چه سریع‌تر در کلان‌شهر کرج محقق شود.

وی ادامه داد: افزایش جمعیت در این کلان‌شهر و به مراتب افزایش تعداد خودروها در کرج سبب شده است که میزان ترافیک در شهر افزایش یابد.

افضلی با بیان اینکه رفع مشکلات ترافیکی در کلان‌شهر کرج نیازمند اقدامات کارشناسی شده است افزود: اگر به معضل ترافیک توجه ویژه نشود در آینده نه چندان دور با معضلات بزرگ‌تر مواجه خواهیم شد که به مراتب حل آنها سخت‌تر خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل شهرداری کرج بیان داشت: هسته مرکزی شهر و برخی از خیابان‌های پرتردد با ترافیک بسیار زیادی مواجه می‌شوند که این امر مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

افضلی با اشاره به اینکه ایجاد تقاطع‌های غیرهم‌سطح توسط شهرداری گامی مهم در جهت برطرف کردن معضلات ترافیکی است، افزود: باید با اقدامات کارشناسی شده و دقیق هر چه سریع‌تر معضل ترافیک را در کرج مرتفع سازیم.

وی در ادامه سخنان خود به نصب دوربین‌های نظارتی در معابر پرتردد اشاره کرد و گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده این دوربین‌ها بهمن‌ماه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج خاطرنشان کرد: هم اکنون تجهیزات اتاق مونیتورینگ خریداری شده است.

افضلی بیان داشت: با راه‌اندازی این اتاق می‌توان نقاط بحران را شناسایی کرد و مدیریت لازم برای رفع این معضل را انجام داد.

وی مدیریت ترافیک را از مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی این اتاق عنوان کرد و گفت: کارشناسان با فعال شدن در این اتاق می‌توانند به صورت همزمان نقاط پر ترافیک را شناسایی کرده و در همان زمان مشکلات ترافیکی را رفع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار