نماینده کرج:
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: باید دست تمام کارگران و تولیدکنندگانی که با وجود مشکلات بسیار در جهت توسعه اقصادی کشور تلاش می‌کنند، را بوسید.
کد خبر: ۱۵۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 27 December 2015

به گزارش تابناک - البرز: محمدجواد کولیوند با حضور در جمع صنعتگران و صاحبان صنایع کوچک منطقه کارگاهی زیبادشت طی سخنانی اظهار داشتند: تولیدکنندگان و صاحبان صنایع شریف‌ترین قشر جامعه هستند، چرا که ایجاد اشتغال می‌کنند و برای رساندن نان به سفره مردم دغدغه دارند.

وی با اشاره به احادیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: در مبین اسلام تاکید شده است که هر فردی، گره‌ای از کار مسلمانی باز کند خدا گره او را می گشاید و این افراد نزد پروردگار عزیز هستند.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس باید در رفع مشکلات صنعت تلاش ویژه‌ای داشته باشند، گفت: به هر حال تحریم و برخی سوء مدیریت‌ها ضرباتی به بخش اقتصاد و صنعت کشور وارد کرده، اما بنده دست تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی که در شرایط سخت کشور با جدیت و پشتکار به تولید و ایجاد اشتغال همت گماردند را می‌بوسم.
کولیوند با اشاره به موفقیت‌های اخیر در سیاست خارجی کشور بیان داشت: امیدوارم با رفع تحریم‌ها و با کمک صنعتگران، شاهد شکوفایی صنعت و تولید در کشور باشیم.
وی در ادامه جلسه فوق خطاب به رئیس شورای اسلامی محمدشهر تاکید کرد که باید با ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های خدمات‌رسان منطقه زیبادشت، در کمترین زمان اقدامات لازم برای رفع موانع و مشکلات صنعت‌گران و تولیدکنندگان فعال در این منطقه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار