ائمه جمعه استان کرمانشاه در پیام‌هایی حماسه ۹ دی را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، اوج بصیرت و آگاهی مردم انقلابی و پایانی بر یاوه گویی فتنه گران دانستند.
کد خبر: ۱۵۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 30 December 2015
ائمه جمعه استان کرمانشاه در پیام‌هایی حماسه ۹ دی را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، اوج بصیرت و آگاهی مردم انقلابی و پایانی بر یاوه گویی فتنه گران دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ائمه جمعه استان کرمانشاه در گفت‌وگوهایی با گرامیداشت حماسه ۹ دی این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کردند و پیام ۹ دی را بصیرت و آگاهی دانستند.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به تعبیر مقام معظم رهبری ۹ دی را یوم الله عنوان و اظهار داشت: ۹ دی پایانی بر یاوه گویی استکبار و فتنه گران در داخل بود .

حجت الاسلام محمد طه مهری استکبار و عناصر درونی را هدایت کننده جریان فتنه در ایران دانست و گفت: ۹ دی روز پیروری حق بر باطل و نمایش بصیرت ملت مسلمان ایران بود.

وی هدف دشمن از فتنه ۸۸ را ضربه زدن به نظام دانست و گفت: در آن زمان دشمن با تمام توان به عرصه آمده بود تا کار جمهوری اسلامی ایران را یکسره کند اما ۹ دی تمام توطئه ها را بر باد داد.

حماسه ۹ دی متعلق به تمام مردم آزاده ایران است

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه سران فتنه فریب وعده ها و بازی های استکبار و دشمنان را خوردند، گفت: ۹ دی متعلق به تمام ملت آزاده ایران اسلامی است و باید این روز تا همیشه در اذهان مرم زنده بماند.

وی در ادامه گفت: ۹ دی انقلاب اسلامی ایران را ازفتنه ها و توطئه های دشمنان بیمه کرد و خداوند همراه و یاور ملت ایران است.

امام جمعه شهرستان هرسین وی یوم الله ۹ دی را اوج بیداری و بصیرت ملت مسلمان ایران دانست و گفت: حضور مردم همیشه در صحنه ایران در ۹ دی ۸۸ دشمنان را خوار و ذلیل کرد و یوم الله ۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب است که تا همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

حجت الاسلام حسن باقری حضور حداکثری مردم در حماسه ۹ دی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری را پاسخی به حرمت شکنی فنته گران عنوان کرد و افزود: ۹ دی روز شناخت حق از باطل است.

وی بصرت و بیداری ملت مسلمان و انقلابی ایران در ۹ دی را بیانگر بی اثر بودن تلاش های استکبار برای ضربه زدن به نظام دانست و گفت: آرمان ملت ایران دفاع از ولایت فقیه است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، هدف دشمن در فتنه سال ۸۸ را برچیدن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: به لطف خداوند حماسه ۹ دی نقشه های دشمنان را به آب داد.

حجت الاسلام علی ملکی اسرائیل و عناصر ضد انقلاب را پشت پرده وقایع بعد از انتخابات سال ۸۸ دانست و گفت: حضور مردم در حماسه ۹ دی توطئه های استکبار را خنثی کرد.

سکوت خواص مایه تاسف است

امام جمعه شهرستان قصرشیرین افزود: ملت انقلابی وهمیشه در صحنه ما در تمام برهه‌ها پایمردی و دفاع از ولایت فقیه را پیشه خود ساختند و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

وی حضور مردم در حماسه ۹ دی را دفاع از دین و آرمان والای انقلاب دانست و عنوان کرد: حماسه ۹ دی همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران جاودانه خواهد ماند.

حجت الاسلام ملکی اما سکوت خواص در ماجرای قتنه ۸۸ را مایه تاسف دانست و گفت: سکوت خواص هرگز از خاطره ها فراموش نخواهد اما بصیرت مردم در ۹ دی نیز شرمندگی برای خواص بود.

بصیرت مردم در ۹ دی متجلی شد

امام جمعه شهرستان صحنه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، استحکام و قوت یافتن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را نتیجه خلق حماسه ۹ دی عنوان کرد و اظهار داشت: در ۹ دی حماسه‌ای بی نظیر خلق شد که نظیر آن در هیچ جای جهان نیست و ملت انقلابی ایران برای خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان به عرصه آمدند.

حجت الاسلام احمد زارعی حضور حداکثری مردم در حماسه ۹ دی را تجدید پیمان با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری دانست و گفت: بصیرت مردم در ۹ دی متجلی و آشکار شد و این روز درسی برای یاوه گویی دشمنان نظام است.

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: فتنه های ۸۸ نمونه ای از جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است و در ۹ دی ۸۸ بساط فتنه گران و بدخواهان نظام برچیده شد و بصیرت و اقتدار مردم در این روز تجلی  یافت.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری اقدامات نابخردانه فتنه گران در جریانات سال ۸۸ را بیانگر بی بصیرتی دانست و گفت: ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است و در این روز عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نمایان می‌شود.

امام جمعه شهرستان کنگاور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در جریان فتنه های ۹ دی دشمنان قسم خورده نظام همه تلاش وهمت خود را برای براندازی نظام به کار بستند و باتشویش اذهان عمومی سعی در تحریک مردم بر علیه نظام داشتند.

حجت الاسلام محمد ایوبی افزود: در فتنه‌های ۸۸ ضد انقلاب با تمام قدرت به میدان آمد و قصد براندازی نظام را در سر داشت اما حماسه ۹ دی همه آنها را ناامید کرد و درس بزرگی به همگان داد.

عضو شورای روحانیت شهرستان جوانرود در گفت‌گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: حماسه ۹دی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و این روز بصیرت و بیداری و تبعیت از ولایت فقیه به عنوان شاخصه اصلی نظام خود را نشان داد.

ماموستا ملا هادی زکایی اتحاد مسلمانان و تبعیت از ولایت فقیه را سبب سربلندی نظام درتمام دوران‌ها دانست و گفت: فتنه های سال ۸۸ برنامه ریزی شده بود و هدف نیز براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: بساط فتنه ۸۸ در حماسه یوم الله ۹ دی برای همیشه برچیده شد و بصیرت و وفاداری به نظام در یوم الله ۹ دی بر همگان آشکار گردید.

امام جمعه شهرستان روانسر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: عده‌ای فریب خورده و بی بصیرت در جریان فتنه‌های ۸۸ قصد براندازی و آسیب واردکردن به نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند که این فتنه در ۹ دی برچیده شد .

ماموستا ملا عبدالله غفوری ۹ دی را انقلاب دیگری در تاریخ ایران اسلامی دانست و افزود: مردم مسلمان و انقلابی ایران تاب تحمل توهین به مقدسات را ندارند و نمونه این بیداری و بصیرت را در ۹ دی ۸۸ دیدیم.

امام جمعه شهرستان روانسر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از ولایت را پیام ۹ دی عنوان کرد.

امام جمعه ازگله نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: فتنه‌های سال ۸۸ نمایش زیاده خواهی استکبار و تلاش همه جانبه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

ملا محمد براتی با بیان اینکه اتفاقات و جریان فتنه سال ۸۸ بسیار پیچیده و برنامه ریزی شده بود، گفت: دشمن و عوامل بیرونی این جریان فتنه را در داخل هدایت کردند.

وی ۹ دی را نماد بصیرت و پایمردی مردم عنوان کرد و گفت: حماسه ۹ دی پاسخی کوبنده به یاوه گویی سران فتنه بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار