کد خبر: ۱۵۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 31 December 2015


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بر ضرورت تکمیل پروژه‌های فرهنگی و هنری در استان البرز تأکید کرد و گفت: در صورت اختصاص اعتبارات، سینما سپنتا تا 22 بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سید موسی حسینی کاشانی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه سینمایی سپنتا در کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توسعه سرانه‌های فرهنگی و هنری است.

وی با بیان اینکه این استان دارای استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی در حوزه فرهنگی و هنری است،‌ افزود: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم در توسعه امور فرهنگی اقدامات اساسی را انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا استان البرز دارای فعالان فرهنگی بسیاری است که باید زمینه‌های فعالیت این افراد بیش از پیش فراهم شود تا فعالان عرصه هنری استعدادهای خود را خرج استان کنند و بتوانند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

حسینی کاشانی با بیان اینکه توسعه و اعتلای فرهنگ و هنر در استان البرز می‌تواند در کاهش بسیاری از آسیب‌ها موثر باشد گفت: هنگامی که زمینه‌های فعالیت در عرصه هنر و فرهنگ برای نوجوانان و جوانان فراهم باشد آنان می‌توانند به راحتی با امور فرهنگی و اسلامی بیشتر انس گرفته و با تبیین آن، علاوه بر ارتقای حوزه فرهنگ، ‌آن را به دیگران نیز بشناسانند.

وی توسعه فرهنگسراها، سینما، کتابخانه و سالنهای تئاتر و ... را مهمترین نیاز فرهنگی استان البرز عنوان کرد و گفت: سینما سپنتا یکی از سینماهای در دست ساخت این استان در کلانشهر کرج است که با پیشرفت خوبی همراه بوده است.

* پس از 6 سال سینما «سپنتا» به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از بهره‌برداری سینما سپنتا در کرج و در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در صورت تخصیص اعتبارات و با توجه به پیشرفت فیزیکی این پروژه، سینما سپنتا 22 بهمن پس از 6 سال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی کاشانی با تأکید بر اینکه البرز دارای پتانسیل غنی هنری و فرهنگی است ادامه داد: خوشبختانه اصحاب فرهنگ و هنر در استان همواره در گسترش و تحکیم زیربنای فرهنگ و هنر در جامعه تاثیرگذار بوده‌اند.

مجتمع سینمایی سپنتا، در هشت طبقه شامل سالن‌های سینمایی در کرج واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار