کد خبر: ۱۵۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 03 January 2016

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: استعدادیابی و توجه به ورزش بانوان در اولویت است.

نادر وادی خیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش دارد لذا باید از این ظرفیت در مسیر توسعه ورزش استان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا 5 اصل مهم استعدادیابی، ساماندهی ورزش بانوان، توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی و ساماندهی هیئت‌های ورزشی را در اولویت قرار داده‌ایم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش استان البرز خاطرنشان کرد: بانوان در این استان نیز فعالیت‌های ورزشی بسیاری دارند لذا باید با اختصاص سالن‌های ورزشی ویژه بانوان و توجه بیشتر به ورزش این قشر، فعالیت‌های بانوان را در حوزه ورزش ارتقا دهیم.

وادی خیل نقش هیئت‌های ورزشی را در توسعه ورزش در استان مهم ارزیابی کرد و گفت: با برگزاری مجمع‌های مختلف تلاش داریم تا هیئت‌های ورزشی را در استان ارتقا و رشد بیشتری دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تا پایان سال جاری 9 مجتمع دیگر ورزشی در راستای ساماندهی و توسعه هیئت‌های ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ورزشکاران استان البرز موفق به کسب 40 مقام رسمی در رقابت‌های مختلف بین‌المللی، جهانی، آسیایی و ... شده‌اند، تأکید کرد: 233 نفر به تیم‌های ملی دعوت و بیش از 1000 نفر در مسابقات کشوری شرکت کرده‌اند.

وی یکی از مشکلات مهم در ورزش استان البرز را عدم حمایت‌ از ورزشکاران قهرمان در این استان عنوان کرد و ادامه داد:‌ استان البرز در بحث حمایت از قهرمانان ورزشی دچار چالش است، لذا با توجه به اینکه البرز اولین استان در طرح حمایت از قهرمانان در شورای‌عالی ورزش بود،‌ اما فاقد منابع و قوانین لازم در این زمینه است.

وادی خیل یکی از مهمترین اقداماتی که در خصوص حمایت از قهرمانان ورزشی در دستور کار قرار دارد را،‌ حمایت از ورزشکارانی دانست که شانس حضور در المپیک را دارند.

به گفته وی حمایت از ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک را دارند در دستور ویژه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار