فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به مشکلات کارگران معادن این شهرستان به خصوص در بخش بیمه، از پیگیری مشکلات آن ها و تمدید دفترچه های بیمه تامین اجتماعی این کارگران خبرداد.
کد خبر: ۱۵۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵ 06 January 2016
جواد صادقلو، عصر سه شنبه، در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان اظهار کرد: اشتغال پایدار و فعال، یکی از عوامل تامین امنیت جامعه است و در این مهم بایستی همه مسئولین، صاحبان صنایع و معادن و کارگران، با تعامل، صبوری و سعه صدر نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

فرماندار شهرستان رامیان گفت: بخش عمده ای از مشکلات معادن شهرستان، مربوطه به امورات کشوری و بین المللی در بحث بحران اقتصادی، تحریم های ظالمانه غرب و رکود موجود در تولید است.

صادقلو تاکید کرد: مقرر شد که اداره تامین اجتماعی شهرستان، در حال حاضر پیگیر مطالبات بدهی گذشته بیمه کارگران معدن نباشد و تمامی دفترچه های بیمه تامین اجتماعی کارگران معادن تمدید شود و تعویض دفترچه ها منوط به پرداخت هفت درصد جاری بیمه کارگران شود.

وی در ادامه گفت: معادن شهرستان موظف به پرداخت حقوق جاری تاپایان سال و پیگیر پرداخت بخشی از معوقات کارگران تا پایان سال شدند.

فرماندار شهرستان رامیان در پایان تاکید کرد: با عنایت به اینکه محور رامیان به شاهرود در خصوص حمل ذغال سنگ اهمیت ویژه ای دارد، پیگیری های لازم با اداره راه و شهرسازی شهرستان در خصوص بازبودن محور تا پایان سال صورت گرفته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار