کد خبر: ۱۶۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 13 January 2016


فرماندار اشتهارد گفت: این شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و حداکثری است.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی لازم بود که اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و حداکثری انجام شود.

وی تصریح کرد: سیاست دولت تدبیر و امید این است که از تمام ظرفیت‌های کشور برای حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در پای صندوق‌های رای استفاده شود و در همین راستا اقدامات بسیار خوبی در سطح استان البرز انجام شده است.

این مسئول افزود: از آنجایی که اشتهارد به عنوان یک حوزه فرعی در غالب حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، تلاش کردیم که تمام ساز و کارهای لازم برای تحقق این مهم را فراهم کنیم.

اینانلو با اشاره به انتخاب هیئت‌های اجرایی در اشتهارد و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات گفت: هم اکنون تمام مقدمات ضروری برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای انجام شده و هیچ مشکل و دغدغه‌ای نداریم.

وی افزود: برای انتخابات در اسفندماه سال جاری 52 صندوق رای در شهرستان اشتهارد پیش‌بینی شده که این تعداد نسبت به سال گذشته 12 شعبه افزایش‌یافته است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اشتهارد گفت: از این تعداد 50 شعبه اخذ رای ثابت و دو شعبه اخذ رای سیار پیش‌بینی شده است.

اینانلو گفت: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف در شهرستان اشتهارد همکاری خوبی با فرمانداری دارند و به همین دلیل یکی از نخستین شهرستان‌هایی بودیم که آمادگی کامل خود را برای برگزاری انتخابات اعلام کردیم.

وی با اشاره به شرایط داخلی و بین‌المللی گفت: افکار عمومی جهان چشم به مردم ایران دوخته‌اند و باید با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای، بار دیگر برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد میدان شویم.

اینانلو در پایان گفت: خوشبختانه مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و مطمئن هستیم که بار دیگر برگ زرینی به کارنامه افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار