رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه از برخورد جدی با عرضه‌کنندگان لباس قاچاق در بازار کرمانشاه از ابتدای سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 18 January 2016
رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه از برخورد جدی با عرضه‌کنندگان لباس قاچاق در بازار کرمانشاه از ابتدای سال 95 خبر داد.

حسین بیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از ورود لباس قاچاق به بازار انتقاد کرد و گفت: از ابتدای سال آینده با همه واحدهای صنفی که تریکو و پوشاک قاچاق عرضه کنند با جدیت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: به کلیه واحدهای صنفی اخطار لازم داده شده تا اگر اجناس قاچاق در مغازه خود دارند، آن را تا پایان سال به فروش برسانند.

رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه افزود: پس از اجرای این طرح بازرسین ما با همکاری نیروهای تعزیرات حکومتی بر بازار نظارت خواهند داشت و اگر موردی دیده شود ابتدا تذکر، بعد جریمه و بعد برخورد با فرد متخلف انجام خواهد شد.

بیات با اشاره به اینکه بخشی از کالای قاچاقی که وارد کشور می‌شود به گفته خود مسئولین شناسایی نمی‌شود، تاکید کرد: این کالاها چون بدون عوارض و گمرکی به دست مردم می‌رسد ارزان‌تر هستند و باعث می‌شود مردم رغبتی به کالاهایی که اصولی وارد شده‌اند و یا کالاهای تولید داخل نداشته باشند.

وی تصریح کرد: اکنون در کرمانشاه هم واحدهایی هستند که اجناس خارجی عرضه می‌کنند که ممکن است برخی از آنها قاچاق باشد.

به گفته این مسئول، ورود لباس قاچاق و مصرف آن توسط مردم برای صنعت پوشاک و لباس و خصوصا تولیدی‌های کشور بسیار مضر است و باعث شده اکثر تولیدی‌ها زمین بخورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار