کد خبر: ۱۶۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 18 January 2016


حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر شاخص كيفیت هوای امروز، شهرستان کرج را ۱۴۱ اعلام کرد و گفت: کیفیت هوا در این شهرستان برای گروه های حساس ناسالم است.

وی در ادامه شاخص کیفیت هوای شهرستان فردیس را ۱۴۱ اعلام کرد و گفت: کیفیت هوای این شهرستان نیز برای گروه های حساس ناسالم اعلام می شود.

مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان البرز در ادامه شاخص کیفیت شهرستان ساوجبلاغ را ۱۱۳ اعلام کرد و گفت: کیفیت هوای این شهرستان برای گروه های حساس ناسالم است.

محمدی شاخص کیفیت هوای شهرستان نظرآباد را ۱۵۷ اعلام کرد و گفت: کیفیت هوای این شهرستان از مرز هشدار گذشته و در حال حاضر برای همه گروه ها ناسالم است.

وی کیفیت هوای شهرستان اشتهارد را سالم اعلام کرد و گفت: به شهروندان کرجی، فردیسی و ساوجبلاغی همچنین به گروه های حساس مانند سالمندان، کودکان، بانوان باردار وافرادی که مبتلا به بیماری قلبی و ریوی هستند توصیه می شود از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

بیماران قلبی و تنفسی احتیاط کنند

مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان البرز تاکید کرد: احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و همچنین تشدید بیماری های قلبی، ریوی وجود دارد به همین منظور افرادی که در گروه های حساس قرار می گیرند از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

محمدی به شهروندان نظرآبادی توصیه کرد از فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل اجتناب ورزند و سایر افراد نیز فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

در پایان باید گفت که البرزنشینان چشم انتظار چاره ای از سوی دولت تدبیر و امید برای کاهش و در خوش بینانه ترین حالت ممکن رفع معضل آلودگی هوا هستند، حال این چاره کی اندیشیده شود خدا می داند و بس...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار