کد خبر: ۱۶۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 18 January 2016


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با میزبانی استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، حسن عزیزی از برنامه‌ریزی حضور تیم‌های مهارتی برای رقابت جوانان زیر 21 و 23 سال کشور جهت شناسایی نخبگان مهارتی برای اردوی مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از 11 تا 14 بهمن ماه سال‌جاری خبر داد.

وی تأکید کرد: شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با شرکت 924 شرکت‌کننده و کارشناس و مربی با میزبانی استان البرز، در مرکز تربیت مربی کرج و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از 11 بهمن به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

عزیزی افزود: برگزاری مطلوب و باشکوه مسابقات، توسعه فرهنگ کار و مهارت آموزی، تشویق جوانان برای رقابت سالم و فراهم آوردن زمینه اشتغال مولد و پایدار؛ ایجاد فضای رقابتی بین جوانان و نیز بهبود کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کنار ارتقای استانداردهای مهارتی؛ از مهمترین اهداف مسابقات خواهد بود.

مدیرکل فنی و حرفه استان البرز بیان داشت: برترین‌های این رقابت‌ها در قالب تیم ملی مهارت به اردوهای آماده‌سازی جهت حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت که در 2017 میلادی در ابوظبی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار