کد خبر: ۱۶۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 19 January 2016


مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه طرح جامع تقویت گازرسانی استان البرز تدوین می‌شود، گفت: این طرح در حال مطالعه از سوی مشاوران است و شرکت گاز استان البرز برنامه‌های راهبردی خوبی در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسینی تقی‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که عصر امروز در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه از 17 شهر موجود در استان البرز 15 شهر از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: اقدامات خوبی در راستای گازرسانی به شهرستان طالقان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان طالقان و بخش آسارا از نعمت گاز شهری در این مناطق برخوردار نیستند، افزود: پروژه گازرسانی به شهرستان طالقان به انتها رسیده و به زودی شاهد اتمام این مهم هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به اینکه 121 روستای بالای 20 خانوار در استان البرز بدون گاز هستند که از این تعداد 45 روستا مختص بخش آسارا است، خاطرنشان کرد: 6 هزار کیلومتر شبکه توزیع گاز در استان البرز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع گاز استان البرز 720 هزار مشترک را تحت پوشش خود قرار داده است، تصریح کرد: 48 ایستگاه سی ان جی در استان البرز وجود دارد و باید به این نکته نیز اذعان داشت که 50 درصد مصرف گاز استان در بخش صنعت و مابقی در بخش خانگی و تجاری است.

تقی‌نژاد با بیان اینکه سهم شرکت گاز در سبد انرژی استان حدود 70 درصد است که در چشم انداز افق 1404 نیز این میزان را پیش بینی کرده‌اند، یادآور شد: در سال جاری 34 هزار و 732 مشترک جدید تحت پوشش این شرکت قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه طرح جامع تقویت گازرسانی استان در حال مطالعه از سوی مشاروان است، اظهار داشت: شرکت گاز استان البرز برنامه‌های راهبردی خوبی در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به اینکه در سطح شهرستان کرج 202 هزار مشترک جدید تحت پوشش این شرکت قرار گرفته‌اند، یادآور شد: شرکت گاز استان البرز آمادگی تامین گاز مورد نیاز نیروگاه قائم شهرستان فردیس، به میزان 4 میلیون متر مکعب را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار