کد خبر: ۱۶۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 21 January 2016


معاون سیاسی انتظامی فرماندار فردیس گفت: دهه فجر سند افتخار ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، محمد فلاح نژاد ادامه داد: امروزه ما انقلاب اسلامی را مدیون مقاومت و ایثار خون مردمی هستیم که با پیروی از رهنمودها و آرمان‌های رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران انقلاب کردند.

وی دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و افزود: ملت ایران عزتش در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی که در انقلاب زحمت کشیدند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فردیس با تأکید بر اینکه در ایام مبارک دهه فجر دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی برای عموم ملت ایران بازگو شود اظهار داشت: برنامه‌های مختلف ایام الله دهه فجر علاوه بر شورآفرینی باید شعورآفرینی را به همراه داشته و با ذکر دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید حامل امیدآفرینی برای ملت عزیز ایران و حامیان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز باشد.

وی همچنین از مدیران خواست به محتوادهی به برنامه‌های این ایام توجه داشته و تا حد امکان خدمات دولت تدبیر و امید را به سمع و نظر مردم رسانده و مردم را از برنامه‌های در دست اجرای دولت مطلع کنند.

فلاح نژاد گفت: انقلاب اسلامی را مردم با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند بنابراین جشن‌های پیروزی انقلاب باید مردمی بوده و از تمام ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، انجمن‌های ورزشی وNGO ها استفاده شود و دستگاه‌های خدمات رسان نظیر بهداشت و درمان، هلال احمر و ... در صورت امکان در مساجد و اماکن عمومی خدمات رایگان به مردم ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار