سرپرست مرکز تربیت مربی فناوری‌های برتر(هایتک) اداره کل اموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با اشاره به متوقف بودن روند ساخت مرکز هایتک کرمانشاه، خواستار توجه ویژه مسئولین به این پروژه شد.
کد خبر: ۱۶۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 23 January 2016
سرپرست مرکز تربیت مربی فناوری‌های برتر(هایتک) اداره کل اموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با اشاره به متوقف بودن روند ساخت مرکز هایتک کرمانشاه، خواستار توجه ویژه مسئولین به این پروژه شد.

احمد فتاحی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به در دست ساخت بودن ساختمان مرکز هایتک کرمانشاه، زیر بنای این پروژه را 5400 مترمربع عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بنای این ساختمان با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی متوقف است.

فتاحی با اشاره به بنا شدن اسکلت مرکز هایتک، ادامه ساخت آن را به دلیل نبود اعتبار متوقف دانست و گفت: در صورت تخصیص اعتبار ادامه روند ساخت این مرکز از سر گرفته خواهد شد.

سرپرست مرکز تربیت مربی فناوری‌های برتر(هایتک) کرمانشاه اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل ساختمان هایتک را بر اساس برآوردهای صورت گرفته 32 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مرکز هایتک کرمانشاه از نظر فضا در تنگنا است، گفت: در حال حاضر این مرکز در زیرزمین اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مستقر است و مشکل تجهیزاتی ندارد.

فتاحی در ادامه قشر دانشجویان را جامعه هدف مرکز هایتک استان کرمانشاه دانست و گفت: کارآموزان این مرکز دارای مدارک کارشناسی به بالا هستند.

فتاحی تعداد کارگاه‌های مرکز هایتک را 10 کارگاه شامل کارگاه‌های ابزار دقیق، ریخته‌گری تحت‌فشار، ریخته‌گری دقیق، متالوگرافی، داروهای گیاهی، نانو بیوتکنولوژی، بیونتکنولوژی، میکروسکوپ الکترونیکی روبشی(STM)، نمونه سازی سریع  و آکواترونیک عنوان کرد.

سرپرست مرکز تربیت مربی فناوری‌های برتر(هایتک) کرمانشاه برخی از دستگاه‌ها ‌و تجهیزات مرکز هایتک استان کرمانشاه را در غرب کشور منحصر به فرد دانست و گفت: نمونه برخی از این تجهیزات حتی در دانشگاه‌های غرب کشور نیز وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی آموزش‌ها در مرکز هایتک به صورت رایگان ارائه می‌شود، گفت: دوره‌های آموزشی این مرکز از 15 روز تا شش ماه متغیر هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 466 نفر از متقاضیان در مرکز هایتک کرمانشاه دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند، گفت: عملکرد آموزشی مرکز هایتک در 10 ماهه نخست امسال 127 درصد رشد داشته است.

وی در پایان گفت: متقاضیان شرکت در دوره‌های مرکز هایتک می‌توانند از دو طریق ثبت نام در پرتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ‌کشور و یا با مراجعه حضوری به مرکز هایتک ثبت نام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار