کد خبر: ۱۶۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 25 January 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: به زودی تعدادی از اسکی‌بازان از کشور روسیه میهمان ایران و استان البرز خواهند بود.

رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که برای توسعه ورزش در استان البرز در دستور کار داریم، بحث مربوط به برگزاری تورهای ورزشی است.

وی افزود: در این راستا طبق تفاهم و همکاری‌هایی که در حوزه کلان مدیریت ورزش انجام شده، طرح جذب تورهای اسکی به نتیجه رسیده و به زودی تعدادی از اسکی‌بازان کشور روسیه میهمان کشورمان و استان البرز خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: این اسکی‌بازان در زمان اقامت در استان البرز از امکانات پیست بین‌المللی اسکی دیزین استفاده کرده و می‌توانیم ضمن کسب درآمد، امکانات و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این مجموعه مهم و بین‌المللی را به خوبی معرفی کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا امکانات پیست اسکی دیزین در سطح استاندارد است، گفت: هیچ مشکلی در این پیست نداریم و امکانات مجموعه فوق خوب و در حد استانداردهای بالایی است.

وی افزود: در مدت فعالیت پیست بین‌المللی اسکی دیزین تاکنون بارها مسابقات مهم ملی و حتی آسیایی برگزار شده و ورزشکاران حرفه‌ای که از این مجموعه و امکانات آن استفاده کرده‌اند، شکایتی نداشته‌اند.

این مسئول در پاسخ به پرسش مجدد خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اگر این مجموعه دارای امکانات استاندارد است، چرا حوادث مختلفی در آن برای ورزشکاران و اسکی‌بازان حرفه‌ای و آماتور اتفاق می‌افتد، گفت: متاسفانه در خبرهایی که روز جمعه منتشر گردید، اعلام شد که 37 نفر از اسکی‌بازان در حین اسکی در پیست دیزین مصدوم شده‌اند که با بررسی‌های صورت گرفته این آمار صحیح نیست.

گل‌محمدی اظهار داشت: روز جمعه گذشته 9 نفر از اسکی‌بازان دچار مصدومیت شدند که این تعداد در مقایسه با جمعیتی که روزانه در پیست اسکی دیزین مشغول به ورزش هستند، قابل توجیه است.

وی تاکید کرد: البته ما از مصدوم شدن حتی یک ورزشکار ناراحت شده و هرگز نمی‌گویم که این تعداد کم بوده و اشکالی ندارد، اما باید بپذیریم که حادثه برای ورزشکاران به ویژه ورزش‌های سختی چون اسکی قابل پیش‌بینی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار