با پایان یافت مهلت بررسی
تابناک: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: صلاحیت پنج تن از نامزدهای این استان برای انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد.
کد خبر: ۱۷۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹ 26 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در خصوص افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی گفت: 17 نفر در این استان داوطلب حضور در رقابت های انتخابات خبرگان رهبری شده بودند که سه نفر از آنان انصراف داده و هشت نفر نیز رد صلاحیت شدند.

وی توضیح داد: دو نفر از نامزدهای تایید صلاحیت شده سابقه نامزدی در رقابت های پیشین انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان مرکزی را دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مراتب تایید و یا رد صلاحیت نامزدها در روزهای ششم و هفتم بهمن اعلام شده و نامزدهای معترض از هشتم بهمن به مدت سه روز فرصت دارند تا تقاضای رسیدگی مجدد کنند.

حسن بیگی گفت: از 11 بهمن ماه به مدت 10 روز کار رسیدگی مجدد صلاحیت ها در شورای نگهبان انجام می شود و اعلام نهایی فهرست نامزدها در 21 بهمن صورت می گیرد.

وی بیان کرد: کار تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری نیز از 22 بهمن ماه به مدت دو هفته در برنامه های انتخاباتی کشور تعیین شده است.

رئیس ستاد استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 982 شعبه اخذ رای در این استان پیش بینی شده است.

استان مرکزی دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار