کد خبر: ۱۷۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 30 January 2016


رئیس هیئت اسکواش استان البرز با بیان اینکه در دهه آخر بهمن ماه امسال جشنواره کودک اسکواش در استان البرز با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از کودکان ۴ تا ۶ سال برگزار می‌شود، گفت: درصدد هستیم بستر توسعه اسکواش در مدارس ابتدایی استان فراهم شود.

بهارک شینا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در دهه آخر بهمن ماه سال جاری جشنواره کودک اسکواش در استان البرز با حضور بیش از 300 نفر از کودکان 4 تا 6 سال برگزار می‌شود، اظهار داشت: برای برگزاری این جشنواره استانی تعاملات خوبی با کانون مهدهای کودک صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این تعامل بنا شد کانون مهدهای کودک استان در بخشنامه‌ای 30 مهد کودک را برای حضور در این جشنواره دعوت کند، افزود: به طور میانگین از هر مهدکودک 10 کودک و خردسال برای این جشنواره حاضر می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز با اشاره به بخشی از مشکلات این هیئت در استان به جهت نداشتن کورت استاندارد و کافی برای علاقه‌مندان این رشته، خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه کورت اسکواش در مجموعه ورزشی انقلاب کرج وجود ندارد اما این مجموعه برای برگزاری این جشنواره استانی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این جشنواره تفریحات و سرگرمی‌های ویژه‌ای برای کودکان در نظر گرفته شده است که در این راستا آموزش، تمرین و مسابقات اسکواش در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: هدف ما ایجاد فضای تفریحی برای کودکان برای فراگیری بهتر ورزش اسکواش است.

شینا با اشاره به اینکه تنها یک کورت اسکواش در استان وجود دارد از این رو کودکان شرکت‌کننده در این جشنواره در مجموعه ورزشی انقلاب به صورت تک دیواره آموزش دیده و به رقابت می‌پردازند، یادآور شد: درصدد هستیم بستر توسعه اسکواش در مدارس ابتدایی استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه تا کنون یک مینی‌کورت اسکواش در دبستان یادگار امام (ره) کرج راه‌اندازی و آموزش‌های لازم در این ورزش به دانش‌آموزان ارائه می‌شود، گفت: امید است بستر ورزش جذاب و مفرح اسکواش بیش از پیش در استان البرز توسعه پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار