در راستای اجرای وظایف صیانت از حقوق شهروندی صورت گرفت:
تابناک: مدیر کل امور اقتصادی استان مرکزی: گسترش فرهنگ اسلامی و معنویت در محیط های اداری و کاری و احترام به حقوق شهروندی باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۷۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 30 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سومین جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با حضور مدیرکل و اعضا حاضر در جلسه، در سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل شد.

حسن میرزاخانی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی استان اظهار داشت: اسلام تاکید زیادی بر رعایت حقوق افراد داشته است وآموزه های دین مبین اسلام به رعایت حقوق شهروندان و وظایفی که برعهده حاکمیت ونظام است تاکید دارد .

میرزاخانی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و گسترش ارزش های دینی و اسلامی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ اسلامی و معنویت درمحیط های اداری و کاری و احترام به حقوق شهروندی باید مورد توجه قرار گیرد. و اعضاء کمیته صیانت نیز باید بر حسن اجرای دستور العمل های ابلاغی به این کمیته تمام تلاش خود را در این زمینه بکار گیرند.

نوری، دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی در ادامه با تشریح برنامه های 9 گانه در بخش حقوق شهروندی و نیز برنامه های ترویج و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف، رسیدگی به حقوق عمومی را از وظایف حاکمیت در مقابل مردم برشمرد و با اشاره به فصول مختلف حقوق اجتماعی مورد اشاره و در قانون اساسی و تاکیدات انجام شده مبنی بر رعایت حقوق افراد جامعه در آموزه های دینی اعم از قرآن کریم، نهج البلاغه و سیره ائمه اطهار علیهم السلام، آشنانمودن افراد با حقوق شهروندی از طریق ارائه آموزشهای لازم و با بهره گیری از امکانات رسانه های جمعی اعم از صدا وسیما مطبوعات و نشریات محلی، نظرات اساتید علوم اجتماعی و جامعه شناسی از راه های حفظ و صیانت از حقوق شهروندان برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار