کد خبر: ۱۷۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 03 February 2016


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از تجهیز اولیه امکانات بیمارستان کوثر در کرج خبر داد و گفت: با راه‌اندازی و تجهیز این بیمارستان 130 تخت به تخت‌های بیمارستانی کرج افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید درفشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم کمبودها در بخش درمانی این استان مرتفع شود.

وی حضور خیران و استفاده از توان و مشارکت این قشر را یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه امور درمانی و بیمارستانی این استان عنوان کرد و افزود: استان البرز در بخش سرانه‌ها با مشکلات و کمبودهایی مواجه است که لازم است مسئولان چاره‌اندیشی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه سخنان خود به تجهیز بیمارستان کوثر در کرج اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون این بیمارستان در مرحله تجهیز امکانات قرار گرفته است.

درفشی ادامه داد: برای تجهیز اولیه این بیمارستان 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان کوثر کرج از سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تحویل گرفته شده است و هم اکنون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی است، اعتبارات تجهیز این بیمارستان نیز طرح تحول سلامت تأمین شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با تمهیدات اندیشیده شده این بیمارستان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد که با راه‌اندازی بیمارستان کوثر 130 تخت به تخت‌های بیمارستانی کرج افزوده می‌شود.

درفشی تأکید کرد: هم‌اکنون راه‌اندازی چهار اتاق عمل در این بیمارستان در حال انجام است که گامی مهم در جهت توسعه خدمات درمانی این استان محسوب می‌شود.

وی راه‌اندازی اورژانس داخلی و جراحی بیمارستان کوثر را از دیگر امکانات این بیمارستان عنوان کرد و بیان داشت: هم‌اکنون نیز کار ساخت و تجهیز درمانگاه و اورژانس این بیمارستان در حال انجام است.

*راه‌اندازی بخش سرطان بیمارسنان کوثر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اسستان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه این بیمارستان به بخش‌های تخصصی نیز مجهز خواهد شد افزود: راه‌اندازی بخش سرطان در این بیمارستان یکی از مهمترین اقدامات از سوی دانشگاه است.

درفشی تأکید کرد: برای تجهیز کامل امکانات و راه‌اندازی بیشتر بخش‌های تخصصی در این بیمارستان نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتر هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار