مسئول سابق سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام گفت: باید با توسل به شهدا و تکثیر فرهنگ ایثار از اروندهای روبرو با موفقیت عبور کنیم.
کد خبر: ۱۷۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 09 February 2016
مسئول سابق سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام گفت: باید با توسل به شهدا و تکثیر فرهنگ ایثار از اروندهای روبرو با موفقیت عبور کنیم.

به گزارش تابناک ایلام؛دکتر عبدالحسین حقجو در مراسم یادواره شهید خیرعلی مهدوی با گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8، گفت: این عملیات در سخت ترین و بدترین منطقه جغرافیایی که در تخیل دشمن نمی گنجید صورت گرفت.

وی با بیان اینکه والفجر8 نقطه عطفی در دفاع مقدس شد، اظهارکرد: عبور از آبهای خروشان اروند جز با روحیه شهادت طلبی و توسل به ائمه اطهار امکان پذیر نبود.

حقجو افزود: تمامی افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون و مدیون خون پاک شهدا است.

وی با بیان اینکه ترس دشمن از ایمان ما بود نه تسلیحات نظامی، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس سخت ترين مشكلات براي ملت به وجود آمد، ولي در سايه ارزش‌هايي كه در جامعه جاري و ساري شده بود، مردم بر مشكلات غلبه كردند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: عزت، استقلال، خودكفايي، توان نظامي، بسيج مردمي و احياي ناب ترين ارزش‌هاي اسلامي مانند شهادت، ايثار و واژه‌هاي مقدس ريشه در دفاع مقدس دارد.

وی  شهدا را آبروی خلقت نظام دانست و افزود: باید با توسل به این عزیزان و تکثیر فرهنگ ایثار و شهادت از اروندهای روبرو با موفقیت عبور کنیم.

دکتر حقجو ولایتمداری را مهمترین رکن بقا نظام دانست و افزود: باید به داشتنن رهبری بصیر که هر زمان  لب باز کند تمام معادلات استکبار به هم می ریزد بر خود ببالیم.

همرزم شهید مهدوی افزود: این شهید بزرگوار یکی از شجاعترین، خالص ترین و خاضع ترین فرماندهان زمان دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: یکی از افتخارات من حضور در کنار این شهید بزرگوار است که تا آخرین نفس در مقابل منافقین ایستادگی کرد و در همین راه نیز به شهادت رسید.

مسئول سابق سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام خاطرنشان کرد: باید در انجام وظایفمان طوری عمل کنیم  که شرمنده شهدا نشویم./ف

منبع:سیمره خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار