کد خبر: ۱۸۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 14 February 2016


معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بر ارتقای سلامت اجتماعی و خانواده تأکید کرد و از کارشناسان خواست تا راهکارهای اساسی را برای دستیابی بیشتر به این مهم ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس نمکی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در کانون سپاه البرز برگزار شد، اظهار داشت: امروز مسائل اجتماعی بسیاری نهاد خانواده را تهدید می‌کند لذا لازم است تا با بررسی‌های کارشناسی شده و ارائه راهکارهای اساسی معضلات اجتماعی موجود در جامعه مرتفع شود.

وی افزایش طلاق در خانواده‌ها را یکی از مهمترین معضلات امروز جامعه عنوان کرد و افزود: امروز آمار طلاق در استان البرز آمار خوبی نیست که همین امر می‌تواند در بروز برخی از آسیب‌های اجتماعی تأثیرات بسیار مستقیمی را داشته باشد.

معاون اجرایی سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت در این راستا می‌تواند گام‌هایی را بردارد و با اقدامات کارشناسی شده علاوه بر ارتقای سلامت در جامعه در رفع برخی از آسیب‌ها نیز پیش‌قدم باشد.

نمکی افزود: در این راستا لازم است تا همه دستگاه‌ها برای افزایش کیفیت زندگی جدیت داشته باشند و با تعامل در مسیر تحقق اهداف مورد نظر و شاداب‌تر کردن جامعه و رفع مشکلات حرکت کنند.

وی ادامه داد: اینکه تصور کنیم موضوع بهداشت و سلامت تنها به وزارت بهداشت مربوط است دیدگاه درستی نیست و همه باید در این مسیر همقدم شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار