کد خبر: ۱۸۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 16 February 2016

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بسیاری از پروژه‌های عمرانی این کلانشهر با محوریت رفع معضل ترافیک شهری اجرایی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شورای شهر کرج، محمود دادگو اظهار داشت: ترافیک در البرز از خط قرمز عبور کرده و سالانه خسارت‌های سنگین مالی و جانی را به همراه دارد و همچنین سلامت شهروندان و محیط زیست را نیز به مخاطره جدی انداخته است.

وی در ادامه به راه اندازی رمپ اتصال تندرو به کندروی بلوار شورا اشاره کرد و ادامه داد: گشایش پروژه الزاماً نیازمند حرکت‌های تبلیغی نیست و شهروندانی که از امروز شاهد روان‌سازی ترافیک در بلوارهای شورا، خلج آباد و استقلال خواهند بود، متوجه این خدمت می‌شوند.

دادگو از هزینه‌کرد 30 میلیارد ریالی برای به ثمر نشستن این پروژه پس از موافقت شورای اسلامی شهر کرج خبر داد و افزود: پروژه‌های عمرانی و خدماتی در کرج رشد کرده و اکنون در پارلمان شهری برای تخصیص یک‌هزار میلیارد تومان جهت آغاز عملیات اجرایی بزرگراه شمالی در حال بحث و تبادل نظر کارشناسی می‌باشیم.

رئیس پارلمان شهری کرج در ادامه گفت: یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت، قطار خدمت رسانی به شهروندان تحت هیچ شرایطی نباید متوقف شود و گشایش پروژه‌های عمرانی با ارزش ریالی میلیاردها تومان نیز حکایت از آن دارد که ما با موفقیت از دوران رکود درآمدی عبور کرده و با استفاده از راهبردهای "اقتصاد مقاومتی" موفق به ارائه خدمات شایسته‌ای به شهروندان شده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار