فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: حضور در صحنه انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان قسم‌خورده انقلاب است.
کد خبر: ۱۸۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 22 February 2016

سردار علی استادحسینی ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری که در کانون سپاه کرج برگزار شد با اشاره به شهادت بانو فاطمه زهرا اظهار داشت: تبیین ارزشهای این بانو و الگوبرداری از این شخصیت می‌تواند راهکاری اساسی در موفقیت زنان در زندگی محسوب شود.

وی در ادامه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنتان قسم خورده و دیرینه این انقلاب و نظام است.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان کشور با پیروی از فاطمه زهرا س و تبعیت از ولایت فقیه فتنه‌های داخلی و خارجی را خنثی کرده‌اند.

استادحسینی افزود: امروز دشمنان می‌خواهند که مردم و بسیجیان از ولایت فقیه اطلاعت نکنند و با نفوذ در بین مردم در نظر دارند تا پایه‌های انقلاب را سست کنند.

وی تأکید کرد: اما مردم ولایتمدار و غیور ایران اسلامی حمایت از رهبری و انقلاب را بارها و بارها به دشمنان ثابت کرده‌اند و این مهم بیش از همه در فتنه 88 و دفاع مقدس برای دشمنان نمایان شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ع استان البرز گفت: بسیجیان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی پای رهبری و این انقلاب ایستاده‌اند و توطئه‌های دشمنان در این زمینه به جایی نخواهد رسید.

استادحسینی در ادامه سخنان خود به مقاومت و ایستادگی مردم لبنان اشاره کرد و افزود: سیدحسن نصرالله به سبب تبعیت از ولایت خاری در چشم آمریکا و اسرائیل شده است لذا دشمنان با کشتن و به شهادت رسانیدن فرزندان انقلاب و شیخ نمر در نظر دارند تا به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در 7 اسفندماه بیان داشت: دشمنان برای عدم حضور مردم در این صحنه انتخابات نقشه کشیده اند و قصد نفوذ در مجلس را دارند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه در زمان تبلیغات کاندیداها شاهد این هستیم که دشمنان از برخی حمایت می‌کنند افزود: این افراد باید مرز خود مشخص کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار