معاون دانشگاه علوم پزشکی قم:
معاون دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه دانشگاه طب و دین در قم راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این راستا گروه‌های سلامت معنوی، فقه سلامت و فلسفه پزشکی را فعال کردیم.
کد خبر: ۱۸۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 23 February 2016
به گزارش تابناک قم، سید حسن عادلی در نشست آمایشی کلان منطقه شش کشور که ظهر امروز در سالن امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: درباره راه‌اندازی دانشکده طب و دین با گروه ها و افراد مختلف جلساتی برگزار شد و همچنین با موسسات دینی اقدام به عقد قرارداد کردیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: از سوی دیگر در راستای تلاش برای بهره‌گیری از اساتید، با اساتید حوزه وارد مذاکره شدیم که از نظرات آنها نیز بتوانیم استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل و فعالیت گروه‌های آموزشی و پژوهشی میان رشته‌ای از دیگر برنامه های ما بود که در این راستا گروه های سلامت معنوی، فقه سلامت و فلسفه پزشکی را فعال کردیم.

عادلی با اشاره به اینکه در حوزه طرح تحول سلامت، اطلاع رسانی در سایت‌های دانشگاه انجام شده است، خاطرنشان کرد:  با اعضای هیئت علمی هم جلسات توجیهی و هم اندیشی انجام شده است، جلسات کارگروهای مرتبط با طرح تحول در نظام آموزشی به صورت مرتب برگزار شده و هفت پیشنهاد ارائه شده که در حال بررسی هستیم.

وی بیان داشت: درباره مراکز آموزشی خود ارزیابی درباره مسائل آموزشی انجام داده‌ایم تا بتوانیم براساس آن برنامه ریزی کرده و به نتیجه مطلوب برای ارتقا برسیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: وضعیت ما در حوزه زیرساخت های آموزشی دارای رتبه خوبی نیست و به دلیل مسائل قدیمی در خصوص دانشگاه فاطمی، عقب ماندگی های بسیاری داریم که این موضوع توسط وزیر محترم نیز اشاره شد.

عادلی خاطرنشان کرد: برنامه اصلی که به قم داده شده، تدوین برنامه ویژه برای راه‌اندازی دانشکده طب و دین بوده که در این راستا نیز تلاش کردیم اقدامات گسترده ای انجام دهیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار