کد خبر: ۱۸۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 23 February 2016


رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات نظرآباد گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانومند در این شهرستان اندیشیده شده است.

مجتبی عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد گفت: ستاد انتخابات این شهرستان و دستگاه‌های مسئول و مرتبط طی ماه‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، حداکثری، پرشور و قانونمند انجام داده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه شرایط لازم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب نماینده ملت در شهرستان نظرآباد فراهم شده و امیدواریم بار دیگر ملت ایران با حضوری آگاهانه در انتخابات، صحنه‌های باشکوهی را رقم بزنند.

معاون فرماندار نظرآباد تصریح کرد: برای تحقق این مهم در مجموع 98 شعبه اخذ رای در این شهرستان که جزء حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به شمار می‌آید، پیش‌بینی شده است.

عسگری گفت: شعب اخذ رای و صندوق‌ها به صورتی در سطح شهرستان جانمایی شده که مردم در کمترین زمان ممکن به یک شعبه دسترسی داشته باشند.

وی افزود: همچنین برای نظارت بهتر بر روند برگزاری انتخابات در این شهرستان حدود 100 بازرس و 10 سربازرس انتخاب شده و با برگزاری دوره‌های آموزشی، آماده انجام وظیفه در روز برگزاری انتخابات و زمان شمارش آرا هستند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات نظرآباد گفت: خوشبختانه نظارت و اشراف خوبی بر عملکرد ستادهای انتخاباتی کاندیداها در شهرستان نظرآباد داریم و تاکید کرده‌ایم که هیچ رفتار خارج از چارچوب قانون را تحمل نکرده و طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

عسگری اظهار داشت: اولویت اصلی دولت و مدیریت ارشد استان البرز و نظرآباد، برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری و قانونمند بوده و تمام شرایط و مقدمات لازم برای تحقق این مهم در این شهرستان فراهم شده است.

وی گفت: امیدواریم مردم در روز هفتم اسفند با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، توطئه دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب و ایران اسلامی را بار دیگر خنثی کرده و همدلی و وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار