فرماندار بویین زهرا گفت: هیچ نگرانی از کمبود تعرفه درهیچ یک از شعب اخذ رای وجود ندارد.
کد خبر: ۱۸۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 26 February 2016
به گزارش  تابناک از قزوین، ارسلان قاسمی در بازدید از شعب اخذ رای این شهرستان اظهار داشت: با حضور مردان، زنان و جوانان بویین ‌زهرا درشعب اخذ رای فضای رقابتی سالم و خوبی ایجاد شده و در این شهرستان ۱۰۴ شعبه أخذ رأی برای جمع آوری آراء پیش بینی شده است.

فرماندار بویین زهرا بیان کرد:به دلیل حضور چشمگیر مردم این شهرستان در انتخابات عوامل اجرایی در برخی از شعب اخذ رای افزایش یافته است و در حال حاضر بیش از سه هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند.

قاسمی از مردم خواست در ساعات باقیمانده برای انداختن رای خود به شعب تعیین شده مراجعه کنند و این کار را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند.

وی بیان کرد: داشتن شناسنامه برای رای گیری به همراه شماره کارت ملی الزامی است و متولدین هفتم اسفند ۷۶ به قبل می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

قاسمی اضافه کرد: تعرفه های مورد نیاز برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری پیش بینی و تامین شده و هیچ نگرانی از کمبود آن در هیچ یک از شعبات اخذ رای وجود ندارد.

فرماندار بویین زهرا درباره شایعه پخش شب نامه برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده در این شهرستان گفت: مسئولان دستگاه قضایی بویین زهرا برای اجرای وظایف قانونی خود ضمن همکاری با هیات های اجرایی، نظارت و همراهی مردم برای تحقق مشارکت حداکثری، با تخلف انتخاباتی نیز برخورد می کنند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: در شهرستان بویین زهرا ۱۱۸ هزار و ۲۴۴ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که از میان ۱۷ داوطلب یک نفر را انتخاب می کنند.

شهرستان بویین زهرا و آوج دارای یک کرسی نمایندگی در بهارستان است که از میان ۱۷ داوطلب توسط مردم برگزیده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار