فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد از کشته شدن یک سرنشین در تصادف امروز کیلومتر 35مرکز استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژوی سواری متأسفانه یکی از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۹۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 02 March 2016
به گزارش دنا نما سرهنگ سیاهپور فرمانده پلیس راه استان ضمن اعلام این خبر گفت: امروز سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح در کیلومتر ۴۵ محور یاسوج – اصفهان در روستای سمرون بخش پاتاوه، یک دستگاه خودروی سمند به دلیل انحراف به چپ با خودروی پژو ۴۰۵ برخورد و رانندگان این دو خودرو به شدت مجروح و راهی مراکز درمانی یاسوج شدند.
سرهنگ سیاهپور ضمن اذعان به بروز خطر توسط خودروهای حمل قاچاق در این محور گفت: انتظار می رود با اقدام مشترک نیروهای نظامی و انتظامی اقدامات بیشتری در جهت کنترل و ایمن سازی این محور با تشدید برخورد با حمل کالای قاچاق صورت گیرد.
لازم به ذکر است خودروهای حمل قاچاق کالا که به "شوتی” مشهور شده اند در محور یاسوج – اصفهان با رانندگی پرخطر و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و بعضا به صورت کاروانی اقدام به عبور از این محور می کنند که باعث کشته و مجروح شدن هم استانی ها شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فاطمه شاکی روزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
نعلت به شوتی، اینم شد شغل بخداتن فروشی و دزدی پیش اینهاشرف داره بی وجدانها خودشون که هیچ تمام مردم رابدبخت کردند
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
برادر بنده توسط همین شوتی های شهر کردستان کشته شد
ایشون چراغ خاموش ساعت ۱۱ شب پیچیده سی ان جی
و برادرم با دوستش باموتور زدن بهش هر دو جان باختند
خیلی سخته فقط ۱۴ سالش بود . شهر زنجان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار