کد خبر: ۱۹۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 02 March 2016


سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج گفت: همزمان با فرارسیدن هفته درختکاری و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری این کلانشهر، توزیع پنج هزار اصله نهال به صورت رایگان میان شهروندان طی روزهای پایانی سال انجام می‌شود.

حسین عطایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، با اعلام این خبر گفت: این نهال‌ها همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی روز جمعه(14 اسفند ماه)، از محل میدان مادر درب ورودی مسجد حضرت حجت (عج) در بین مردم توزیع می‌شود.

وی هدف از توزیع نهال‌ها را ارتقاء فرهنگ درخت کاری بین مردم، افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد مشارکت بین مردم عنوان کرد و افزود: این برنامه همزمان با روز در ختکاری در شهرک نهال و بذر نیز با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

عطایی خاطرنشان کرد: تعداد سه هزار اصله درخت غیر مثمر (کاج تهران) و دو هزار اصله درخت مثمر سیب و گوجه سبز از جمله نهال‌هایی هستند که در هفته درختکاری توزیع می‌شود.

این مسئول در پایان گفت: سال گذشته نیز به مناسبت هفته درختکاری بیش از دو هزار و 500 اصله درخت بصورت دو ایستگاه متمرکز و یک ایستگاه سیار نهال رایگان به شهروندان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهاره سیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
لطفا میکردیدمثل سالهای گذشته نهالهارا درب منازل تحویل میدادید ودرکاشت نظارت داشتید چون خیلیها نهالهارارایگان تحویل میگیرن واقدام به فروش ان میکنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار