استاندار کرمانشاه گفت: مدیران استان وظیفه دارند از منافع و طرح های اثرگذار استان دفاع کنند و این پروژه ها را تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار دهند.
کد خبر: ۱۹۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 10 March 2016
استاندار کرمانشاه گفت: مدیران استان وظیفه دارند از منافع و طرح های اثرگذار استان دفاع کنند و این پروژه ها را تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار دهند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ اسداله رازانی در جلسه کارگروه آب و کشاورزی استان با اشاره به اجرای پروژه گرمسیری در استان، این طرح را بسیار مهم و اساسی برشمرد و گفت: این طرح باید با جدیت و تلاش گسترده در سال آینده مورد پیگیری قرار گیرد و با درایت و تدبیر در راستای اجرای دقیق آن پیگیری های لازم صورت گیرد و این طرح مورد توجه مدیریت ارشد استان است.

وی خاطرنشان ساخت: مدیران استان وظیفه دارند از منافع و طرح های اثرگذار استان دفاع کنند و این پروژه ها را تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار دهند.

رازانی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت با پیگیری، جدیت و تلاش حاصل می شود لذا ضرورت دارد که مدیران دستگاه ها با  وزارت خانه های ذیربط، تعامل و رایزنی بیشتری جهت جذب اعتبارات و تسهیلات داشته باشند و از هیچ کوشش جهت حرکت به سمت توسعه دریغ نداشته باشند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به تدوین برنامه ششم از مدیران و مسئولین استان خواست که با در نظر گرفتن اولویت ها، ظرفیت ها و طرح های اثربخش به ایجاد بسترهای توسعه ای در استان کمک نمایند.

رازانی وجود ظرفیت های بسیار غنی در  بخش کشاورزی استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: پتانسیل های این بخش منجر به توسعه روزافزون در استان خواهد شد لذا ضرورت دارد برنامه های تدوین شده در بخش کشاورزی با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره کارهای عظیم صورت گرفته در بخش کشاوری توسط بنیاد مستعضفان گفت: این بنیاد در استان کارهای اساسی و تاثیرگذاری انجام داده است که باید این کارها بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با جذب سرمایه گذاری ها برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری اهتمام لازم صورت گیرد.

وی همچنین در این جلسه بر اجرای  طرح احداث درختکاری از بیستون تا کرمانشاه تاکید و گفت: احداث این کریدور که مورد تصویب قرار گرفته است باید از سوی مسئولین ذیربط مورد پیگیری دقیق همراه با جدیت قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار