حبیبی معاون استاندار:
حبیبی معاون استاندار خبر داد:ورود خودرو به استان قزوین از مرز6 میلیون دستگاه گذشت
کد خبر: ۲۰۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 02 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر افزود: تا پایان روز گذشته 11 فروردین تعداد خودروی ورودی استان 6  میلیون  دستگاه می باشد.

حبیبی گفت: در فاصله زمانی مذکور از 25 اسفند ابتدای طرح نوروزی  تا 11 فروردین یک میلیون و 408 هزار و 347 نفر از آثار تاریخی،فرهنگی و طبیعی استان قزوین بازدید کرده و  192 هزار و 757 نفر در مراکز اقامتی استان اسکان یافته اند.

معاون امور عمرانی استاندار با اعلام اینکه"تمامی جایگاه های عرضه سوخت با ظرفیت کامل و به صورت  شبانه روزی فعالیت دارند." تصریح کرد:  نظارت بر مراکز عرضه خدمات به صورت مستمر و شبانه روزی تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت و در مواردی که بهداشت مردم و مسافران تهدید شود هیچ گونه اغماضی نخواهد شد.

جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی افزود: بیشترین تردد خودروها در محور آزادراه قزوین –کرج می باشد و آزادراه های قزوین- رشت و قزوین-زنجان در جایگاه های بعدی قرار دارند.

وی گفت: براساس پیش بینی هواشناسی از بعداز ظهر پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه 13 فروردین وزش باد شدید،کاهش محسوس دما،در بعضی ساعات بارش باران وبرف در ارتفاعات همراه با مه و احتمال کولاک را شاهد خواهیم بود.

حبیبی تصریح کرد: به تمامی فرمانداران،بخشداران،شهرداران و مدیران عضو مدیریت بحران جهت آمادگی کامل ، دستورات واخطارهای لازم ابلاغ شده است.
برچسب ها: حبیبی ، مسافرت ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار