اعضای شورای شهر درمصوبه مورد توافق خود مبلغ كرایه تاكسی تلفنی، مینی بوس های داخل شهرو وانت بارها را تعیین كردند
کد خبر: ۲۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 09 April 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از مهر، سید حسین حسینی در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر با توجه به شروع سال جدید و تعیین تكلیف كرایه تاكسی های عمومی با افزایش ۱۵ درصدی نرخنامه موافقت کردند.

وی افزود: اعضای شورای شهر درمصوبه مورد توافق خود مبلغ كرایه تاكسی تلفنی، مینی بوس های داخل شهرو وانت بارها را نیزتعیین كردند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از تصویب نهایی مصوبه شورای شهر توسط فرمانداری این افزایش قیمت کرایه اعمال خواهد شد تصریح کرد: در حال حاضر ۴۲۴ تاکسی و ۵۰۴ خودرو در آژانس‌های سطح شهردر قالب ۵۴ دفترشركت حمل و نقل فعالیت می كنند.

وی ادامه داد: از آنجا که جرایم نقدی تاکنون در بروز تخلفات بازدارنده نبوده است لذا از این پس درصورت هرگونه تخلف پس طرح در کمیته انضباطی حمل و نقل شهرداری علاوه برجرایم نقدی خودرو برای چند روز به پارکینگ هدایت و از فعالیت آن جلوگیری ‌خواهد شد.

رئیس شورای شهر کاشمر همچنین بر لزوم فرهنگسازی برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی تأکید کرد و گفت: به منظور تشویق شهروندان فعالیت ۴ اتوبوس درون شهری مربوط به شهرداری و مینی بوس های سطح شهر با افزایش شعاع خدماتی به شهروندان ارایه خدمت می کنند.

وی تأکید کرد: مصوبه افزایش ۱۵ درصدی کرایه تاکسی‌ها بعد از تأیید فرمانداری و طی مسیر قانونی قابل اجرا خواهد بود و تا قبل از ابلاغ رسمی جدید هیچ کدام از رانندگان تاکسی حق دریافت کرایه بیشتر را ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار