مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۲۷۴ اثراز ۲۳ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزش به دبیر خانه ارسال شده است.
کد خبر: ۲۱۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 11 April 2016
ناصر مقدم  در گفتگو با مهر به برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزش در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این جشنواره در سه بخش پویانمایی، مستند و داستان‌نویسی برگزار می‌شود. 

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۷۴ اثر از ۲۳ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است و بیشترین آثار دریافتی از زنجان ۳۲ اثر، تهران ۳۱ اثر، کردستان ۲۴ و اصفهان ۲۰ و قم ۱۹ اثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان استقبال از جشنواره را بسیار عالی عنوان کرد و گفت: در این راستا تاکنون ۵۲ اثر در قالب مستند، ۱۷۸ اثر داستانی و ۴۴ اثر در قالب پویانمایی یا همان انیمیشن به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است. 

مقدم تأکید کرد: آثار ارسال‌شده به جشنواره بسیار عالی بوده و جوایز بسیار نفیسی برای برندگان پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: نخستین جشنواره فیلم کوتاه ارزش برای فیلم‌های سه دقیقه‌ای با  هدف اشاعه و ترویج ارزش‌ها و مفاهیم والای دینی و ملی، توسعه و گسترش تولید فیلم‌های کوتاه کاربردی، ارج نهادن به خلاقیت‌ها و استعدادهای هنرمندان جوان برگزار می‌شود.

مقدم بابیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه ارزش ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استان زنجان برگزار می‌شود گفت: این جشنواره در چهار بخش روابط خویشاوندی، اقتصاد مقاومتی، همدلی و هم‌زبانی و خانواده برگزار می‌شود. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار