کد خبر: ۲۱۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 12 April 2016


رئیس شورای شهر کرج بر تسریع در راه‌اندازی قطار شهری کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر کرج با بیان اینکه قطار شهری کرج باید هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود،‌ اظهار کرد: توسعه خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات از مهمترین وظایفی است که باید به درستی از سوی مسئولان انجام شود.

وی ادامه داد: برای توسعه شهر و رفع مشکلات باید هر چه در توان داریم به کار بگیریم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود رشد و توسعه کلانشهر کرج را داشته باشیم.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه کلانشهر کرج برای توسعه و رشد بیشتر نیازمند توجه از سوی مسئولان است افزود: اتحاد و همدلی از سوی مدیران در دستگاه‌های مختلف می‌تواند سهم اساسی را پیشرفت کلانشهر کرج و رفع مشکلات داشته باشد.

دادگو خاطرنشان کرد: مردم از ما به عنوان مسئولان شهر انتظار دارند تا مشکلات شهر براساس اولویت‌ها مرتفع شده و خدمات رسانی‌ها نیز در تمامی مناطق کرج به صورت یکسان باشد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه احداث قطار شهری کرج یکی از مهمترین نیازهای این کلانشهر است افزود: با توجه به رشد جمعیت و نیاز به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی لذا یکی از مهمترین نیازهای این کلانشهر ایجاد قطار شهری است.

به گفته دادگو راه‌اندازی این مهم علاوه بر توسعه خدمات رسانی به مردم در کاهش بار ترافیکی و کاهش آلودگی هوا نیز تأثیرات بسیار زیادی را نیز خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود از اختصاص بودجه 120 میلیارد ریالی به سازمان قطار شهری کرج خبر داد و بیان داشت: اختصاص این بودجه به تصویب رسیده است و امیدواریم با تخصیص این بودجه بتوانیم شاهد سرعت بخشی به راه‌اندازی این پروژه باشیم.

رئیس شورای شهر کرج اختصاص این بودجه را شامل هزینه‌های پرسنلی و سرمایه‌ای و هزینه‌هایی که برای اداره کردن سازمان قطار شهری کرج لازم است عنوان کرد.

به گفته این مسئول بودجه امسال سازمان قطار شهری کرج نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار