معاون استاندار البرز:
معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز بیش از پیش نهادینه کرده و آنها را با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس مأنوس کنیم.
کد خبر: ۲۲۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 28 April 2016
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت مأنوس شود.

حجت‌الله ملاصالحی ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهید علیرضا نیلوفری اظهار داشت: نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا دارند.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور به پیشرفت و توسعه رسیده است و می‌تواند در تمام زمینه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد مرهون خون شهدایی است که با نثار جان خود از آرمان‌های این کشور دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این راستا باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز بیش از پیش نهادینه کرده و آنها را با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس مأنوس کنیم.

ملاصالحی با بیان اینکه امروز نیز دلاورمردان این سرزمین برای حفظ امنیت کشور همچنان لباس رزم را بر تن دارند افزود: مرزداران این سرزمین برای دفاع از مرزهای کشور در زمینه‌های مختلف آماده دفاع از کشور هستند و دلاورمردانه در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به بحث قاچاق کالا ادامه داد: این دلاورمردان در بحث مبارزه با قاچاق نیز جانانه در برابر دشمنان ایستاده‌اند و به مبارزه با قاچاقچیان می‌پردازند و جان خود را نیز برای توسعه و پیشرفت کشور نثار می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری با نام سال اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، افزود: همان‌طور که سربازان این کشور در مقابله با قاچاقچیان جان خود را از دست می‌دهند،‌ مردم نیز باید در سنگر دیگری در حمایت از تولیدات کشور پرداخته مانع از ضربه زدن به اقتصاد کشور شوند.

گفتنی است، علیرضا نیلوفری در مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز در استان البرز جان خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار