کد خبر: ۲۲۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 03 May 2016


مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران بر ضرورت تقویت باورپذیری دینی در جوانان تأکید کرد و گفت: دشمن درصدد تضعیف اعتقادات مذهبی مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمد ادیانی ظهر امروز در مراسم عقیدتی سیاسی و تقدیر از مربیان و هادیان سیاسی نمونه استانی اظهار داشت: تقویت باورهای دینی نسل امروز سبب می‌شود تا تمامی توطئه‌ها و دسایس دشمنان از بین رفته و خنثی شود.

وی ادامه داد: امروز دشمن با ترفندهای مختلف در نظر دارد تا باورهای دینی و اعتقادات دینی ما را مورد حمله و هجمه قرار دهد و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

ادیانی افزود: هنگامی دشمن که متوجه شد در صحنه نظامی نمی‌تواند در مقابل ایران ایستادگی کند، اعتقادات مذهبی مردم را مورد هجمه قرار داد و می‌خواهد از این راه به کشور ضربه وارد کند.

وی تضعیف اعتقادات مذهبی مردم را یکی از مهمترین اهداف شوم دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمن به خوبی می‌داند که تثبیت باورهای دینی مردم هرگز به آنان اجازه نمی‌دهد که به اهداف شومشان نزدیک شوند.

به گفته مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، غفلت نکردن از دشمن و شیوه‌های گوناگون آن برای تغییر باورهای دینی یکی از مهمترین وظایف امروز ما است.

وی بیان داشت: اتحاد، همدلی و تقویت باورهای دینی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

بر اساس این گزارش، این مراسم در سالن شهدا کانون جوانان سپاه البرز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار