کد خبر: ۲۲۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 04 May 2016


ملی پوش البرزی بوکس ایران گفت: مسابقات جهانی آذربایجان آخرین فرصتم برای کسب سهمیه المپیک است و با تمام توان برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

سجاد کاظم زاده در گفتگو با مهر اظهار کرد: رقابت های جهانی خردادماه امسال در باکو برگزار می شود و ۵ نفر اول هر وزن جواز حضور در المپیک ریو را کسب می کنند.

وی افزود: پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات قاره در چین و ناکامی در کسب سهمیه تمام نفرات تیم ملی عزم خود را جزم کرده اند تا در رویداد جهانی پیش رو نمایش خوبی ارائه کنند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.

کاظم زاده با بیان اینکه انگیزه ای بالا برای رسیدن به ریو دارد گفت: هر آنچه در توان داشته باشم می گذارم تا در وزن ۶۹ کیلوگرم بوکس و در صورت اعتماد مربیان کشورمان در رویداد معتبر المپیک کشورمان نماینده داشته باشد.

وی با قدردانی از اعتماد کادرفنی تیم ملی به خود گفت: تمرینات تیم ایران به شکل منظم در حال برگزاری است تا بوکس حقانیت و شایستگی خود را میدان حساس جهانی به اثبات برساند.

سجاد کاظم زاده با تاکید براینکه بوکس ورزشی سخت و طاقت فرسا است گفت: نزدیک به ۳ سال است که در این ورزش فعالیت دارم و در این مدت به زعم مربیانم روندی صعودی داشته ام و اگر هم موفق به کسب سهمیه نشوم فرصت کافی برای بهتر شدن و حضور درادوار آتی المپیک را دارم.

عضو تیم ملی بوکس ایران خواستارتوجه بیشتر مسئولان استان البرز به ورزشکاران شد و گفت: برای اینکه یک ورزشکار ملی پوش با تمرکز کافی دراردوها و مسابقات حاضر شود باید مورد حمایت باشد اما این اتفاق در استان البرز رخ نداده است.

وی تصریح کرد: من یک دانشجو هستم و هزینه های ورزش انفرادی بوکس هم بالاست لذا توقع دارم توجه لازم از سوی مسئولان استانم صورت گیرد و فکرم کمترمشغول موضوعاتی چون شهریه دانشگاه و سایر هزینه ها شود.

کاظم زاده در پایان گفت: جوانان خوبی در استان البرز به ورزش بوکس مشغول هستند و مربیان زبده ای هم داریم و کافی است تا کمی این ورزش مورد حمایت و توجه بیشتری قرار گیرد تا عیار واقعی خود را نشان دهد.

به گزارش مهر بوکس ایران تاکنون موفق به کسب یک سهمیه توسط احسان روزبهانی شده است و تیم ملی کشورمان برای افزایش سهمیه خود به احتمال فراوان با ترکیبی کامل ۱۷ خردادماه به کشور آذربایجان سفر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار