کد خبر: ۲۲۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 05 May 2016


رئیس شورای شهر کرج گفت: اعضای شوراها تمام توان خود را برای توسعه خدمات به مردم به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌محمود دادگو ظهر امروز در نشست علنی شورای شهر کرج با بیان اینکه اعضای شورای شهر کرج باید از تمام توان و ظرفیت خود برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنند ،گفت: پیگیری مطالبات مردم و نیازسنجی در این خصوص یکی از مهمترین وظایف شوراها است.

وی با بیان اینکه اعضای شوراها می‌توانند با ارتباط‌ گیری بیشتر با مردم و با برگزاری نشست‌های چهره به چهره از معضلات شهری و مشکلات مردم بیشتر مطلع شده و براساس اولویت‌ها مسیر خدمات‌رسانی به مردم را هموار کنند.

رئیس شورای شهر کرج با اعلام اینکه همه مدیران در دستگاه‌های مختلف موظف هستند تا خدمات رسانی به مردم را در اولویت کاری خود بدانند تأکید کرد: اتحاد و همدلی بین مسئولان می‌تواند در ما را در تحقق برنامه‌ها یاری دهد.

دادگو در ادامه سخنان خود بر توسعه اختیارات شوراها تأکید کرد و گفت: اختیارات شوراها محدود است و اگر این اختیارات توسعه یابد می‌توانیم در بسیاری از اقدامات و برنامه‌های توسعه‌ای شهر راحتتر عمل کنیم.

دادگو گفت: رفع معضلات ترافیکی، توسعه فضاهای سبز،‌ ایجاد پارکینگ و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی و .... از مهمترین نیازها و مطالباتی است که باید بیش از پیش مورد توجه دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار