کد خبر: ۲۳۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 15 May 2016


فرماندار کرج با حضور در صحن علنی شورای شهر کرج شورای شهر کرج را پیشانی شوراهای کشور خواند و گفت: توجه نمایندگان مردم به مطالبات شهروندان و تبدیل کرج به یک کارگاه عمرانی عملکرد مثبتی را در پی داشته است.

فرماندار کرج اظهار داشت: شورای شهر کرج با خروجی مناسبی که داشته، توانسته بخش مهمی از مطالبات کرج، به ویژه در بعد عمرانی را پاسخ دهد.

وی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم، کرج تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده و با تجهیز امکانات و زیر ساخت های مناسب در حال تبدیل به شهر بزرگ در شان مرکزیت استان است که در این کارگاه سازندگی همه ی اعضا و مجموعه مدیریت شهری سهیم هستند.

ایرانی با اشاره به اینکه قطعا عملکرد و دستور کار شما در جایگاه نماینده ی مردم در جهت رشد و اعتلا و دگرگونی کرج خواهد بود و به مطالبات پاسخ مناسبی خواهید داد، عنوان کرد: یکی از خواسته هایی که وجود دارد، مناسب سازی زیر ساخت ها برای استفاده راحتتر عزیزان معلول، جانباز و کهنسال است که بدون شک پیگیری این مهم از سوی مدیریت شهری کرج بر کسی پوشیده نیست.

این مسئول با بیان اینکه هیچگونه جدایی بین دولت، مردم و نهاد های مردمی وجود ندارد، افزود: دولت و نهاد های مردمی یک مجموعه هستند و این موضوع در عمل نیز ثابت شده است و همه ی ما باید با اتحادی که داریم سعی کنیم در راستای اعتلای مطالبات مردم گام برداریم.

وی در پایان خاطر نشان شد: دوره ی چهارم شورای شهر کرج یکی از پرتحول ترین و دگرگون سازترین دوره های شورای کرج بوده است و به طور قطع مردم داوران منصفی هستند و عملکرد مناسب این دوره ملاکی برای انتخاب نمایندگان دور پنجم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار