نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان:
نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان، دیدار دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فعالان بهائیت را نوعی رسمیت بخشیدن به این فرقه اعلام کرد و گفت: این اقدام خطای بزرگی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۳۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲ 18 May 2016
حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انتظار از نزدیکان افرادی که از استوانه‌های نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند، برای مراقبت از اعمال خود بیشتر است.

وی با توصیه به افرادی که رفتار آن‌ها به عنوان معیار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: وابستگان افراد بانفوذ باید از اقداماتی که موجب وهن و توهین به مقدسات و تبلیغ جریان‌های باطل می‌شود، به جد پرهیز کنند.

نماینده منتخب مردم استان زنجان بهائیت را جریان خطرناک و منحرفی دانست و ادامه داد: این فرقه ضاله از دشمنان قسم‌خورده اسلام محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام دولابی دیدار دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فعالان بهائیت را نوعی رسمیت بخشیدن به این فرقه اعلام و تاکید کرد: این اقدام خطای بزرگی به شمار می‌رود.

وی بر ضرورت ابراز ندامت توسط عامل دیدار با فعالان فرقه بهائیت تاکید کرد و گفت: در غیر این صورت، برخورد با متخلفان باید متناسب با وزن افراد انجام شود.

نماینده منتخب مردم استان زنجان با اشاره به تاکیدات انجام شده در مورد مراقبت از رفتار نزدیکان پیامبر در صدر اسلام تاکید کرد: عدم رعایت این موارد عقوبت مضاعفی را متوجه آن‌ها می‌کرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار