کد خبر: ۲۳۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 18 May 2016


استاندار البرز گفت: این استان در مبارزه با موادمخدر دارای عملکرد بسیار مناسبی است و توانسته به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سیدحمید طهایی امشب در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای عکس و فیلم کوتاه رهایی که در اداره‌کل ارشاد البرز برگزار شد اظهار داشت: با تلاش نیروهای گمنام استان البرز توانسته در مقابله با سوداگران مرگ اقدامات بسیار مناسبی را انجام دهد.

وی افزود: برای پیشگیری از معضلات اعتیاد و کاهش این پدیده شوم در جامعه باید به سمت توسعه برنامه‌های فرهنگی و آموزش‌های دقیق پیش برویم.

استاندار البرز ارائه این آموزش‌ها را در مدارس بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: باید به دانش‌آموزان در خصوص این پدیده اطلاعات درست داده تا آنان بتوانند با آگاهی کامل و شناخت دقیق از این معضل اجتماعی با آن مقابله کنند.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه باید نه گفتن را در بین فرزندان خود به درستی آموزش دهیم افزود: متأسفانه برخی از گرفتاران در معضل اعتیاد به دلیل کم رویی دچار این معضل شده‌اند و چون نتوانسته‌اند در برابر تعارفات این چنینی نه بگویند کم کم دچار این بیماری خطرناک شده‌اند.

وی فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های دقیق به نوجوانان و جوانان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: پدیده شوم اعتیاد نیز از دسایس دشمنان است و در نظر دارند تا با این اقدامات شوم به نسل امروز لطمه وارد کنند.

استاندار البرز زبان هنر را یکی از موثرترین فرهنگ‌ها در لمس دقیق موضوعات دانست و گفت: با استفاده از زبان هنر می‌توانیم بسیاری از آموزش‌ها را در مدت زمانی کوتاه‌تر به مردم ارائه دهیم.

طهایی با بیان اینکه کشورهای پیشرفته نیز برای بیان بسیاری از موضوعات اجتماعی زبان هنر را انتخاب می‌کنند افزود: با زبان هنر می‌توانیم تأثیرگذاری وسیعی را در سطح کشور و حتی دنیا داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار