با توجه به اینکه عصر روز چهارشنبه و صبح امروز پنجشنبه شاهد بار ترافیک زیادی در محورهای تهران ـ کرج و باند شمالی جاده چالوس بودیم، به طور قطع در روز جمعه شاهد ترافیک سنگینی در محور چالوس ـ کرج خواهیم بود.
کد خبر: ۲۳۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 19 May 2016
رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه این هفته خبر داد.

رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به اینکه عصر روز چهارشنبه و صبح امروز پنجشنبه شاهد بار ترافیک زیادی در محورهای تهران ـ کرج و باند شمالی جاده چالوس بودیم، به طور قطع در روز جمعه شاهد ترافیک سنگینی در محور چالوس ـ کرج خواهیم بود.

وی افزود: علت این است که در روزهای پایانی هر هفته، تعداد زیادی از شهروندان ساکن استان‌ها تهران و البرز به استان‌های شمالی مسافرت کرده و بخش زیادی از آنها برای رسیدن به استان‌های شمالی از جاده چالوس استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت و گنجایش جاده چالوس محدود بوده و این محور نمی‌تواند بار ترافیکی زیادی را تحمل کند، پلیس راه هر هفته تمهیداتی را برای تسهیل در عبور و مرور خودروها و بازگشت مسافران به استان‌های البرز و تهران در نظر می‌گیرد.

اکبری گفت: بنابراین و بر اساس آخرین دستورالعمل پلیس راه کشور، جاده کرج ـ چالوس برای ساعاتی در روز جمعه به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از ساعت 17 روز جمعه 31 اردیبهشت ماه تا ساعت دو بامداد روز شنبه یکم خرداد ماه، هرگونه تردد خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران تا میدان امیرکبیر کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مأموران پلیس راه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه به خودروها اجازه عبور از میدان امیرکبیر به سمت استان البرز را تا محدوده مرزن‌آباد نخواهند داد.

اکبری افزود: این دستورالعمل با هدف تسریع در بازگشت مسافران و تخلیه بار ترافیکی صادر شده و امیدواریم که مسافران و رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با مأموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی درباره احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس در روز یکشنبه نیز گفت: در صورت اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه نیمه شعبان، اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار