عضو مجلس خبرگان:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هیچ زمانی زمین خالی از حجت نیست و خداوند متعال نعمت خود را در این زمینه برای بندگان کامل کرده است.
کد خبر: ۲۳۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 21 May 2016
آیت الله علی اسلامی روزشنبه درجشن اقتدار وانتظار ویژه میلاد با سعادت امام زمان (عج ) و گرامیداشت سوم خرداد در دانشگاه خوارزمی البرزافزود: این عقیده که حجت درزمین فقط مختص شیعه نیست بسیاری از علمای بزرگ اهل سنت نیز آن را قبول دارند.
وی اضافه کرد: امروز تفکر وهابیت به بن بست رسیده و همان طور که شاهدهستیم این جریان به تخریب و گلوله روی آورده است که حرکتی دور از منطق می باشد.
آیت الله اسلامی گفت : موضوع مهدویت از موضوعاتی است که مطالب زیادی را دربرمی گیرد همه ملل ازفرق و ادیان مختلف به یک مصلح ویک موعود معتقد هستند.
عضو خبرگان رهبری افزود: امروز بسیاری از نظریه های علمی و اندیشه ها حتی در اروپا به این نتیجه رسیده اند که یک موعود زمانی انسان را ازظلم وستم می رهاند و عدالت را برقرارمی کند.
وی اظهار داشت : حجت برروی زمین ،موضوعی نیست که تنها یکهزارو 400 سال پیش فقط اسلام به آن پرداخته باشد بلکه بسیاری ازدانشمندان نظیر انیشتن نیز دراین زمینه نظریه ارائه کرده اند.
عضو خبرگان رهبری گفت: مهدویت آنقدر مهم است که در سنت پیامبر اسلام (ص ) به آن اشاره شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز وهابیت اندیشه ندارد ونمی تواند الگو ارائه دهد بنابراین به سراغ کشتار و خونریزی رفته است.
آیت الله اسلامی بیان کرد: ما لحظه ای بی الگو نیستیم چنانچه با رحلت پیامبربزرگ اسلام (ص ) حضرت علی (ع ) به جانشینی انتخاب شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار