کد خبر: ۲۳۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 May 2016


مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید از توان تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داریوش بیات‌نژاد ظهر امروز در همایش روز مددکار که در کرج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلاتی که در امروز در جامعه با آن رو به‌رو هستیم وجود برخی از آسیب‌های اجتماعی است که می‌تواند ارکان یک خانواده را بر هم ریخته و جامعه را نیز تحت تأثیر اثرات منفی خود قرار دهد.

وی ادامه داد: در این راستا و برای پیشگیری از این آسیب‌های اجتماعی باید از توان تمامی دستگاه‌ها استفاده کرده و با ارائه آموزش‌ها و بیان مشکلات خانواده‌ها و به‌ویژه نوجوانان و جوانان را مطلع ‌و آگاه سازیم.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه یکی از این معضلات اعتیاد است،‌ عنوان کرد: باید همواره برنامه‌های آموزشی را برای افراد در نظر بگیریم تا گرفتار این معضل نشوند.

بیات‌نژاد با بیان اینکه درگیری یکی از افراد خانواده به معضل اعتیاد تمامی افراد خانواده را گرفتار کرده و در نتیجه جامعه نیز متضرر می‌شود، افزود: باید تلاش شود تا راهکارهای اساسی و آموزشی برای رفع و کاهش این معضل در جامعه اندیشیده شود.

وی تأکید کرد: با توجه به گستردگی شبکه‌های اجتماعی و وجود اینترنت در بسیاری از منازل و وجود گوشی‌های همراه پیشرفته نیز باید آموزش‌ها به خانواده‌ها و فرهنگ‌سازی‌های گوناکونی صورت گیرد.

این مسؤول تأکید کرد: نبود اشتغال و ... نیز از دیگر معضلاتی است که امروز بسیاری در جامعه با‌ آن دست به گریبان هستند که باید مشاوره‌ها و اقدامات لازم برای رفع این معضلات اندیشیده شود.

گفتنی است در این مراسم از مشاوران و مددکاران اجتماعی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار