کد خبر: ۲۳۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 May 2016


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: باید سالگرد ارتحال امام (ره) بر اساس تکلیف دینی و ملی برگزار شود، چراکه ایشان به کشور عزت واقتدار بخشیدند و باعث اعتلای نام اسلام در جهان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی پیش از ظهر سه شنبه در دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن عمران استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت امام راحل اقدامی اعتقادی است.

وی افزود: همانطور که مردم مراسم تاسوعا، عاشورا، نیمه شعبان و سایر مراسم مذهبی را از روی عقیده برگزار می کنند، باید سالگرد ارتحال امام راحل بر این اساس و بر طبق تکلیف دینی و ملی برگزار شود، چراکه ایشان به کشور ابران عزت و اقتدار بخشیدند و باعث اعتلای نام اسلام در جهان شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان برای نابود کردن اسلام دست به کارهای مهمی می زنند، تصریح کرد: لازم است هر یک از ما تا حد توان، نام امام (ره) را برای نسل نو و نسل های آینده معرفی کنیم.

وی گفت: متاسفانه نسل جوان با نام، رفتارها و ابعاد شخصیتی امام راحل آشنایی لازم را ندارند و در همین راستا لازم است این آشنایی برای این نسل انجام شود.

روحی یزدی با اشاره به برگزاری برنامه های متمرکز در شهرستان کرج و فردیس، خاطرنشان کرد: برنامه مربوط به شهرستان کرج روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در کوی کارمندان با سخنرانی حجت الاسلام حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انجام می شود.

وی در پایان آمادگی خود را برای هرگونه اقدامی در این ایام در راستای اجرای «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار