کد خبر: ۲۳۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 25 May 2016


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: درسال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سربازان گمنام امام زمان (عج ) خطرات بزرگی را از کشور دور کرده اند و امروز شاهد امنیت ایران در میان کشورهای ناامن منطقه هستیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مولفه های اصلی امنیت در کشورها دستگاه های اطلاعاتی امنیتی آن کشورها هستند.

وی بیان داشت : در جمهوری اسلامی ایران ، این وظیفه خطیر به سربازان گمنام امام عصر(عج ) سپرده شده که چشمان بینای امنیت در کشورمی باشند.

ایمانی اظهار کرد: سربازان مخلصی که با تیزبینی و تبعیت محض از ولایت فقیه فقط در حصار و چارچوب ولایت و اخلاص تعریف می شوند بدون هیچ گونه هیاهو و فضاسازی همه همت خود را بر شناسایی عواملی که ممکن است امنیت مردم را به مخاطره بیندازند مصروف داشته اند و راحتی وآرامش خود را برای ناکام گذاردن دشمنان جمهوری اسلامی و مردم این سرزمین وقف کرده اند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: امروز شاهد امنیت ایران در میان کشورهای ناامن منطقه هستیم و همه این خدمات و فداکاری ها را بی ادعا و با کمترین هزینه مادی در سایه تبعیت از مقام معظم ولایت و رهبری و اخلاص به انجام رسانده اند.

وی ادامه داد: پس از پایان دفاع مقدس، وزارت اطلاعات، حضور خود را درعرصه ها به ویژه بخش های امنیتی و فرهنگی تقویت کرد و در همه جا حضور پیدا کرد که هر توطئه ای علیه نظام اسلامی شکل می گیرد، بلافاصله دفع می شود.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و تیزبینی تحرکات مختلف دشمنان را رصد می کند.

ایمانی افزود: امنیت امروز ایران به برکت زحمات همه دلسوزان نظام، مخلصان و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

امام جمعه شهرستان فردیس از سربازان گمنام امام زمان (عج) استان البرز به ویژه درشهرستان فردیس به پاس مجاهدت های خاموش آنها در جهت امنیت جامعه تشکر و قدردانی کرد.

نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج )

نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار